رولیک و نوار نقاله های سدید ماشین بهترین رولیک های ایران
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 13:17 | بازدید : 617 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

معرفي بهترين سايت توليد روليک سديد ماشين افلاک سديد ماشين افلاک با افتخار با بيش از 30 سال سابقه توليد رولیک و تجهيزات انتقال مواد و نوار نقاله متحرک و ثابت


شرکت سديد ماشين فعاليت صنعتي خود را از سال 1369 با طراحي و ساخت رولیک ها را آغاز کرد.

در طي فراز و نشيب هاي پي در پي در نهايت با لطف خداوند توانست تجربه اي بي نظير در زمينه توليد انواع و نوار نقاله ثابت و متحرک بدست بياورد.

و اين شرکت با افتخار توانست ايجاد کارآفريني و شغل هاي جديد ايجاد کند.

اين شرکت با کمک خداوند توانست به کشور هاي افغانستان و عراق و ايتاليا صادرات انجام دهد.


اين شرکت داراي استاندارد بين الملي سيستم مديريت و کيفيت ايزو را دارا است.

و اميداوريم به لطف خداوند با رويکرد ارائه بهترين خدمات با مناسب ترين قيمت به مشتريان قدمي مناسب در راستاي خود کفايي و خودباوري با هم برداريم.

سديد ماشين افلاک با کارآفريني و ايجاد شغل براي جوانان در راستاي کاهش بيکاري و استخدام نيروي هاي متخصص مي کوشد. اين محصولات در منابع و معادن مختلف کاربرد دارند.

و اين محصولات تاثير شگرفي در راستاي کاهش هزينه هاي توليد داشته است.

و هزينه هاي توليد را به شدت کاهش داده است. توانسته که بهترين نتيجه را براي اين ميهن عزيزمان ايران در بر داشته باشد.

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


چگونه برای محصوات خود بازاریابی کنیم: ۱۱نکته برای ارتقا بازاریابی محصولات و خدمات در رسانه های اجتما
شنبه 15 شهريور 1399 ساعت 15:3 | بازدید : 238 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

شبکه های اجتماعی آنلاین و اینترنتی ابزارهای قدرتمندی هستند که امروزه به خدمت همه حوزه های کاری و اجتماعی جامعه در امده اند. بازاریابی، به عنوان یک زمینه موثر در زمینه فروش محصول، نیز از این قضیه مستنثنی نیست.

تمامی برندهای بزرگ جهان، از بسترهای شبکه اجتماعی برای بازاریابی، معرفی محصولات و افزایش فروش خود استفاده کرده اند. حضور در شبکه های اجتماعی، نه تنها برای کسب و کارهای مختلف مفید می باشد بلکه بیش تر به نظر می رسد الزامی است.

اما حضور داشتن، به تنهایی کافی نیست. بلکه شما باید با کمک استرتژی های خوب و کارآمد دست به بازاریابی محصولات و خدمات خود در اینستاگرام و سایر شبکه ها بزنید.

در این مقاله همراه باشید تا نکاتی درباره بازاریابی و افزایش فروش محصولات خود در اینستاگرام ، علاوه بر افزایش فالوور بیاموزیم.

 

چگونه یک محصول انتخاب می شود؟

برای اینکه بتوانید بازاریابی و فروش موفقی داشته باشید ( چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین و اینترنتی) باید پارامترهای موثر در انتخاب محصول را بشناسید. به صورت کلی می توان گفت پارامترهای زیر در انتخاب و خرید یک محصول نقش دارند که باید به آن توجه کنید.

الف: فرهنگ غالب جامعه و خانواده

به صورت کلی می توان گفت انتخاب یک محصول می تواند وابسته به فرهنگ جامعه و خانواده و یا مستقل از آن باشد. برای مثال خرید یک آموزش یا یک کتاب زبان شاید چندان متاثر از خانواده نباشد. اما خرید یک لباس رابطه مستقیمی با فرهنگ جامعه دارد.

پس در گام اول مشخص کنید که آیا محصول یا خدمات متاثر از فرهنگ کلی جامعه می باشد یا نه. شاید سیل خرید یک نوع کالا را در میان مردم دیده باشید. شما برای فروش نیاز به چنین سیل خریدی نیاز دارید.

باید به بقیه نشان دهید که این محصول تا چه حد در بین افراد جامعه استفاده می شود. تا افراد دیگر نیز به خرید آن جذب شود. برای مثال انتشار عکس های خریداران شما با یک نوع لباس خاص می تواند در بازاریابی آن نقش موثری داشته باشد. یا برای مثال انتشار دائم قسمت هایی از یک کتاب توسط فالوورهایتان و بازنشر آن ها توسط خودتان، باعث ایجاد انگیزه برای خرید می شود.

ب: ویژگی های رقابتی و جبران پذیر یک محصول

فرض کنید شما فروشنده یک محصول مانند یک لباس در اینستاگرام هستید. نقاط ضعف و قوت محصولات شما چیست؟ مجموع نقاط ضعف و قوت یک محصول در کنار هم، باعث می شود شخص، اقدام به خرید یک محصول کند. اگر مجموع نقاط مثبت بیشتر باشد احتمال خریدن بیشتر می شود.

شما باید در رسانه های اجتماعی خود، بازتاب مناسبی از نقاط قوت خود ارائه دهید.

ج: ویژگی های غیر رقابتی یک محصول

خیلی از خریدهای افراد، وابسته به یک ویژگی خاص محصول می شود. در صورتی که این ویژگی برآورده شود ویژگی های رقابتی مانند قیمت، بسته بندی و … در مراحل بعدی نقش بازی می کنند. اما در صورتی که محصول شما این ویژگی را نداشته باشد به هیچ عنوان به مرحله مقایسه نیز راه پیدا نمی کند.

برای مثال شخصی که به دنبال خرید خمیردندان سفید کننده است، اگر خیمر دندانی این ویژگی را نداشته باشد به هیچ عنوان به سراغ سایر ویژگی های آن مانند قیمت، طبیعی بودن، خوشبو بودن و … نمی رود.

ویژگی های غیر رقابتی و جبران ناپذیر محصولات تان را بشناسید و به عنوان برگ برنده در پیج خود استفاده کنید.

د: رضایت پس از خرید

یک مرحله حیاتی، که شاید چندان به نظر نرسد و یا فکر کنید در حیطه بازاریابی شما نیست مرحله پس از خرید محصول می باشد. اگر این محصول بتواند رضایت مشتری را جلب کند نه تنها باز به سراغ شما خواهد آمد بلکه دیگران را نیز به شما معرفی می کند. در صورتی در صورتی عدم رضایت، با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی، ممکن است صدمات جبران ناپذیری در انتظار شما باشد.

یک راهنمایی درست و صادقانه از میزان کیفیت و کارآیی محصول می تواند رضایت مندی مشتریان را تا حد زیادی افزایش دهد.

نکاتی برای ارتقای بازاریابی محصولات در شبکه های اجتماعی

حال که با مکانیزم انتخاب یک محصول آشنا شدیم با کمک نکات زیر می توانیم یک استراتژی مناسب برای ارتقای بازاریابی محصولات و خدمات خود در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی داشته باشیم.

1) داشتن یک استراتژی ، برنامه یا هدف

 داشتن یک استراتژی درست رسانه اجتماعی کلید موفقیت در بسیاری از کسب و کار های امروزی است. امروزه مشتریان  از شرکت ها انتظار دارند که با پاسخ گویی به موقع،  تعاملات خوبی در پلت فرم های اجتماعی خود داشته باشند و ارزش اصلی برندشان را بالا ببرند.  کوتاهی در پاسخگویی می تواند، ضربه های منفی زیادی به کسب و تجارت شما وارد سازد.

استراتژی رسانه های اجتماعی  خود را تاسیس و سند سازی کنید، این کار در تمرکز بر تلاشهایتان  به شما کمک  خواهد کرد  وسپس ،  برای مقاصد و اهدافی که به منظور رسیدن به خواسته هایتان دارید، برنامه ریزی کنید.

این تمرکز و برنامه تلاشهای گسترده را بسیار کوتاه می کند و محصولات بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را بهبود می بخشد.

سوالات مهم برای تعیین استراتژی بازاریابی محصولات

برای کمک به پیشبرد یک استراتژی این سوالات را از خود بپرسید:

  • به چه منظور زمان و منابع خود را صرف بازاریابی رسانه های اجتماعی می کنید؟ هدف از این تلاش چیست؟
  • چه انتظاری از رسانه های اجتماعی دارید؟ و چگونه  می تواند در دیدن چشم انداز کلی کسب و تجارت به شما کمک  کند؟
  • با تلاش های بازاریابی خود می خواهید با چه کسی تعامل کرده و به کسب و کارتان جذبش کنید؟ دوست دارید آنها چه احساسی نسبت به برند شما داشته باشند؟ و از آنها می خواهید چه عکس العملی نسبت به شما داشته باشند؟

داشتن جواب های واضح برای این سوالات اهداف کوتاه مدت و بلند مدت استراتژی شما را مشخص خواهد کرد.

چرا برنامه؟

  • هنگامی که شما استراتژی خاص خود را داشته باشید،  برای رسیدن به اهدافتان نیازمند برنامه خاصی  هستید. اگر برنامه منسجمی نداشته باشید ، زمان خود را با کارهای بدون هدف از دست خواهید داد .
  • این باعث می شود که، به جای پیشرفت فعالانه  کسب و کارتان در رسانه های اجتماعی ، مجبور به عکس العمل نشان دادن به حوادث مختلف خواهید شد.
  • شما نیازمند یک یا دو برنامه برای هر هدف  خواهید بود که نیازمند پروژه های کوچک تر انجام  شده می باشد. هر پروژه هم می تواند به وظایف کوچکتری تقسیم شود که اندازه گیری و پیگیری  آنها راحتتر انجام می شود.
  • داشتن برنامه های مشخص از به وجود آمدن  وقفه در تصمیاتی که به دلیل ترس از تصمیم گیری های  بازاریابی انجام نمی شوند، جلوگیری می کند.
  • هنگامی که یک برنامه توافق شده و سند سازی شده باشد ، شما تنها پروژه های مورد نیاز را اجرا و کارهای خود را بدون از دست دادن زمان بیشتر و گفتگوهای اضافه عملی خواهید کرد.
  • برای بیشتر کسب و کار ها یک برنامه مجزای محتوای بازاریابی ، صلاحیت  تحت پوشش قرار دادن این استراتژی ، اهداف و برنامه های درخواستی تلاشهای رسانه اجتماعی  را دارد.

2) از تقویم های محتوا استفاده کنید

تقویم محتوایی به شما اجازه برنامه ریزی برای آنچه می خواهید در هر پلت فرم رسانه اجتماعی انتشار بدهید را  داده و فعالیت های رسانه های اجتماعی که  محتوا ی خود را در آن  می گذارید سازماندهی می کند .

تقویم های محتوایی می توانند در استفاده بهینه از زمان کمک کنند . برای مثال، اگر وبلاگ نویسی یکی از استراتژی های بازاریابی است که برای استفاده  از آن برنامه ریزی کرده اید، می توانید چندین پست را با هم نوشته و سپس طبق برنامه زمان بندی شده خود در چند هفته ، آنها را به کمک ابزارهای انتشار دهنده اSprout’ منتشر کنید. انتشار منظم و مفید محتوا می تواند در نهایت به افزایش فالوور واقعی شما در شبکه های اجتماعی و در نهایت افزایش فروش شما منجر شود.

3) بر پلت فرم های نمایشی تمر کز کنید

برای بهبود بخشیدن به محصولات رسانه های اجتماعی خود، نیازمند تمرکز بر پلت فرم هایی هستید که برای کسب و کار شما بهترین بازده را داشته باشند.

با مقایسه عملکرد و هزینه هایی که همه رسانه های اجتماعیتان  دارند ، کار خود را آغاز کنید. سپس تلاش  ها و هزینه های خود را  روی پلت فرم هایی که بهترین roi را برای بهترین استفاده از زمان و منابع را به شما می دهند .

4) هرگز یادگیری را متوقف نکنید

از مدیران رسانه های اجتماعی انتظار می رود که دربسیاری از  موضوعات  کارشناس بوده و از آخرین مسایل و  موضوعات بازاریابی مطلع باشند. هرمدیر رسانه اجتماعی  باید:

  • -در استفاده از ابزارهای متعدد رسانه های اجتماعی مهارت داشته باشد.
  • – در استفاده از تبلیغات  رسانه های اجتماعی  به هنگام چالش ها  با تجربه باشد.
  • – از محاسبات عددی مورد استفاده قرار گرفته در محتوای هر پلت فرم برای کاربران آگاهی داشته باشد.
  • –  در استفاده از ابزار های تحلیلی وب سایت و استاندارد های رسانه های اجتماعی  ماهر باشد.

همچنین امید است که در استفاده از مهارت های زیر بهبود حاصل کنید :

  • نوشتن مطالب تحقیقاتی
  • بازاریابی
  • مدیریت پروژه
  • طراحی
  • تحلیل اطلاعات
  • ارایه
  • تبادل اطلاعات

به روز نگه داشتن اطلاعات در بازاریابی دیجیتالی بسیار لاطم و ضروری است. بازاریابی رسانه های اجتماعی  مربوط به مشاغل مختلف در توییتر را دنبال کنید و با افراد  و شرکت هایی که همواره در حال تغییر و تحول هستند ارتباط برقرار کنید.

5) از اخبار جدید مطلع باشید

این سرفصل به معنای  دنبال کردن  بی هدف خبر ها  نیست. این به منظور دنبال کردن  وبلاگ ها و خبرنامه ها یی  است که  اخبار صحیح و حوادث مربوط به حرفه تان را مخابره می کنند. یا از سایت هایی مثل Feedly که همه خبر ها را در یک صفحه جمع آوری می کنند استفاده کنید.

نگاه ویژه ای به خبر های جهانی داشته باشید که شاید با برند شما مرتبط باشند. از ابزارهایی مثل OneNote یا Evernote برای یادداشت بردای از داستان هایی که برایتان جذاب به نظر می رسند و می توانید در برنامه محتوایی خود از آنها بهره مند شوید ، استفاده کنید.

6) سامان دهی کنید

  • شغل خود را به طور کارایی سازماندهی کنید
  • نوشتن محتوا های خوب به کار آمدی و سازماندهی کار شما مرتبط می باشد. استفاده از ابزار های مدیریت پروژه مثل Trello راه بسیار خوبی برای جمع آوری محتوا و بهبود بخشیدن به محصولات رسانه های اجتماعی می باشد.

 هنگامی که شما ایده های خود را به صورت سند سازی شده داشته باشید، می توانید به آن یادداشت اضافه کنید،  برای اعضای مختلف گروه نشانه گذاریشان کنید، آنها را به اطلاعات خود اتچ کنید.

به راحتی  با اعضای تیم های دیگر  همکاری کنید، پیشرفت کار ی خود را پیگری کنید و  از ایده های اولیه به انتشار پست های خود برسید.

7) مراحل مختلف کار خود را ایجاد کنید

یک فرآیند،  تنطیم تعاریف کارها ی مورد نیاز برای تکمیل  فعالیت های انجام شده در یک کسب و کار است.  تعریف درست ،  از فرآیند ها می تواند به شما در بهبود کیفیت و کارایی کار تان کمک کند.

نحوه ایجاد مرحله در کار

  • هر زمان که یک فعالیت نیاز به  کامل شدن داشته باشد، یک فرایند از تکرار روش های قدیمی  جلوگیری  کرده و برای  سند سازی هایی که در  تیم های رسانه های اجتماعی  زیادی ، تکرار می شوند بسیار مناسب است.
  • به این طریق زمان محدودی استفاده می شود ، به خصوص در قسمت هایی که باید کسانی را که هیچ آشنایی با کار شما ندارند، دعوت کنید.
  • فرایند ها می توانند در سند سازی هایی مثل ، انتشار پست ها در وبلاگ، ایجاد پست هایی در توییتر و فیس بوک،  آماده سازی تصویر برای پلت فرم های مختلف و موارد بسیار دیگری  عملکرد مناسبی داشته باشند.
  • فرایند های سند سازی همیشه نباید به معنی ، ایجاد یک سند  Microsoft Word  بزرگ باشد.
  • به خصوص در چک لیست ها این می تواند به شما  در حفظ زمان برای  فهمیدن اولویت های روزانه ، هفتگی و دیگر موارد کمک کند و اطمینان حاصل کنید که شما آن وظایف را اول انجام خواهید داد.
  • هنگامی که بر فعالیت های در حال توسعه تسلط داشته باشید،  روش ها و چک لیست ها  با انجام خودکار وظایف شان، کارها را به سطوح بعدی انتقال می دهند.

۸) برون سپاری

خرید  رسانه های اجتماعی از کشور های دیگر می تواند زمان شما در انجام کارهای روزانه  تان را کاهش دهد.  سازمان های بزرگ تر ممکن است، تیم هایی بر پایه  انتقال کارها به موقعیت های مکانی دیگر داشته  یا از آژانس های خارجی مخصوصی  استفاده  کنند.  حتی کسب و کار های کوچک  هم می توانند از مزایای خرید های خارجی از طریق فریلنسرها یا یاری رساننده های مجاز ی بهره مند شوند.

خرید های  خارجی می تواند در بهبود محصولات رسانه های  اجتماعی به شما کمک کند. آژانس های مخصوص و افرادی که خدمات رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند، دانش و تجربه زیادی در این باره داشته و برای عملکرد بهتر و سریع تر دنبال کننده این فرایند ها هستند. آنها با فعالیت ها یی مثل:  نظارت بر رسانه اجتماعی ، خدمات مشتریان ، بازاریابی و اجرا می توانند شما را یاری  کنند.

خرید های خارجی کارهای روزانه ، به این معناست که می توانید بر جنبه های مهم تر مدیریت رسانه های اجتماعی مثل، تصویر برند و پاسخگویی به مشتریان تمرکز کنید.

اگر مشتریانتان انتظار دارند شما ۲۴ ساعت شبانه روز را فعالیت کنید، خرید و فروش های خارجی این کمک را به شما می کنند  که برخی از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را به وسیله کارکنانتان در مناطق دیگری از جهان انجام داده و به ساعات  کار عادی در دفتر کارتان مشغول باشید.

9) گزارش های خود را تسهیل کنید

چقدر زمان برای  جمع آوری اطلاعات و در کنار هم چیدن آنها در گزارشات روزانه مصرف می کنید؟ به احتمال زیاد ، زمان زیادی را مصرف می کنید.

به دلیل وجود ابزارهای امروزی  ، تهیه گزارش نیازمند کار دستی نیست. شما می توانید با استفاده از ابزار های تحلیلی Sprout’ به طور خودکار گزار ش های خود از تعاملات اجتماعی ، افزایش مختلف و بقیه موارد را بدست بیاورید.

به طور ایده آل شما بیشتر وقت خود را باید صرف تحلیل اطلاعات کنید ، نه کنار هم چیدن آنها.

10) یک مجموعه ابزار بسازید

شما به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی برای بدست آوردن اطلاعات مختلف و انجام کارها، نیازمند ابزار های متنوعی  هستید. اگر ابزارهایی دارید که تکمیل کننده یکدیگر هستند ، می توانید تلاش و زمان مصرفی خود را بسیار کاهش دهید.

حتی بهتر است، ابزار هایی را انتخاب کنید که  عملکرد بالاتری در کاهش نیاز هایتان دارند. ابزارهایی مانند، Sprout Social  با قابلیت مدیریت پروفایل رسانه های اجتماعی مختلف از یک جا  به طور هم زمان ، می توانند کارایی شما را بالاببرند.

ابزار های مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Sprout Social با داشتن قابلیت نظارت و مدیریت همه پروفایل ها  به طور هم زمان می تواند تولید محصولات شما را بهبود بخشد.

11) کمال گرا نباشید

به عنوان مدیر یک رسانه اجتماعی ، به طور هم زمان کار های زیادی برای انجام  دارید. اگر بخواهید مطمین شوید که همه پست هایتان ۱۰۰% عالی هستند ، نمی توانید همه وظایف خود را به انجام برسانید .

مساله مهم در مورد رسانه های اجتماعی ، این است که به سرعت در حال گذر هستند. شما همیشه پست جدیدی در توییتر یا فیس بوک خواهید داشت، بنابراین نیازی نیست  به همه جزییات توجه کنید.

در حالیکه شما نیازمند فعالیت حقیقی در رسانه های اجتماعی  هستید، نکته ایی وجود دارد که ممکن است ایجاد کننده سیر نزولی باشد.  برای ساختن یک کپشن در اینستاگرام  ، بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه  زمان صرف نکنید.

اطمینان حاصل کنید که از وقت خود به خوبی استفاده می کنید.

نتیجه گیری

این یازده نکته،  نقطه شروعی را برای تولید محصولات بیشتر فراهم می کند. همان طور که موارد بالا را پیدا کردید می توانید شیوه خاص کار کردن با آنها را هم پیدا کنید.  ممکن است بهترباشد ابتدا بر یک یا دو مورد تمرکز کنید و پس از تسلط بر آنها به سراغ موارد بعدی بروید.

راههای بسیاری  به خصوص در زمینه مدیریت زمان و  عوامل محیطی  وجود دارد. ابزار های پر طرفدار شامل ، آپ ها و  وب سایت ها باعث سردرگمی مسدود کننده ها می شود. آپ های جدید و خدمات مرتبط با تولید همیشه در حال پیشرفت و توسعه هستند، بنابراین باید همیشه نسبت به این تغییرات مطلع باشید.

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


قهوه روبوستا چیست و چه تفاوتی با عربیکا دارد
جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 21:36 | بازدید : 188 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

آیا می دانستید که قهوه در واقع بخشی از خانواده گیاهان گلدار به نام Rubiaceae است؟ در این خانواده بیش از پانصد ژانر (گروه بیولوژیکی که یک خانواده در آن قرار دارد) و حدود 1000 گونه وجود دارد. یکی از اینها لوبیایی است که ما دوست داریم ، قهوه (اصطلاحات علمی)! اگرچه گیاه شناسان همه گیاهان را بذر خانواده Rubiaceae به عنوان گیاهان قهوه می دانند ، قهوه ای که ما می نوشیم عمدتاً فقط در دو گونه - عربیکا و Kanpura ، معروف به روبوستا نیز رخ می دهد. این ما را به تفاوت بین لوبیا Arabica و قهوه روبوستا می رساند.

آیا Arabica تنها نوع قهوه ای است که می توان آن را با کیفیت بالا ارزیابی کرد؟ آیا روبوستا همیشه باید شرور باشد؟ قهوه روبوستا مسئول حدود 40٪ از تولید جهانی قهوه است. این گیاه سریعتر از Arabica رشد می کند و نسبت به شرایط شدید آب و هوا تحمل بیشتری دارد ، اما اغلب در تولید و پردازش همان توجه و توجه را نمی کند.با شهرت طعم ضعیف ، روبوستا توسط بسیاری از دوستداران قهوه کنار گذاشته می شود. اما اگر با تأکید بر کیفیت رشد کرده و پردازش شود ، آیا می تواند یک فنجان خوشمزه بسازد؟

روبوستا یا عربیکا

بگذارید بی پرده بگوییم: وقتی عطر و طعم و عطر به میان می آید ، عربیکا پیچیدگی بیشتری نسبت به روبوستا دارد. این تا حدی به این دلیل است که این دو گونه در سطح شیمیایی با یکدیگر تفاوت دارند.

در Espresso Cafe: Science Quality ، نویسندگان Andrea Illi و Rinantonio Viani خاطرنشان می كنند كه: "Arabica از كافئین ، آمینو اسیدها و اسیدهای كلروژنیك كمتری نسبت به Robusta برخوردار است ، اما به طور كلی 60٪ چربی بیشتری دارد. اجاق گاز نهایی آن است. شناخته شده است که بسیاری از ترکیبات فرار آروماتیک در قطرات روغن حل می شوند (در دام می افتند) و در حین پخت و پز آزاد می شوند ، بنابراین برخی از روغن ممکن است برخی از تفاوت های کیفیت فنجان بین Arabica و Robusta را خصوصاً در اسپرسو توضیح دهد. "

از این روبات به دلیل داشتن شخصیت ها و تلخی های لاستیکی که ممکن است مربوط به مقدار کافی کافئین آن باشد ، مورد انتقاد قرار می گیرد. اجاق های مخصوص و برج ها تا حد زیادی این مسئله را از بین برده اند. این معمولاً برای سطح پایین بازار در نظر گرفته شده است و اغلب در مخلوط ها استفاده می شود.

کیفیت قهوه نه تنها از شیمی دانه ها ، بلکه از یک سلسله انتخاب های انسانی حاصل می شود. غذای خوشمزه عربی که امروز می نوشیم ، فقط هدیه ای از طبیعت نیست ، بلکه نتیجه قرن ها انتخاب برجسته عوامل مرتبط با کیفیت است. سپس ما در تولید ، فرآوری ، پخت و پز و دم کردن انتخاب هایی انجام می دهیم که هر یک از آنها بر خواص حسی قهوه تأثیر می گذارد.

به طور کامل ، Arabica سرمایه گذاری بیشتری از زمان و منابع را از Robusta در سراسر زنجیره تأمین دریافت می کند ، که تأثیر عمده ای در جام دارد.

موسسه کیفیت قهوه (CQI) اظهار داشت: "غالباً Robusta به دلیل کیفیت لیوانهای سنتی تیز مورد توجه قرار نمی گیرد که مستقیماً از طرز تهیه آن حاصل می شود. اغلب ، لوبیای روبوستا با صدها نقص معامله می شود و کیفیت لیوان های آنها در اولویت قرار نگرفته است اما اگر به درستی پردازش شود ، چه می شود؟ این تأثیر نه تنها بر کشاورزان تولیدکننده بلکه در هر حزب در زنجیره تأمین تأثیر بسزایی خواهد داشت. "

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


معرفی سایت اجاره جرثقیل انلاین
دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 ساعت 1:29 | بازدید : 218 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

معرفی سایت اجاره جرثقیل 

کرایه جرثقیل نوین با راننده های با تجربه در تهران . در مبحث حمل و نقل باید نسبت به اجاره جرثقیل و یا کرایه بالابر به چند نکته مهم توجه ویژه ای داشته باشیم . این نکات شامل امنیت ، تجربه کاری ، دقت عمل ، سرعت انجام کار و برخی نکات دیگر که در مشاوره با ما از آنها آگاه خواهید شد میباشد . امیدواریم بتوانیم در زمینه اجاره بالابر و جرثقیل بهترین ها را ارائه کنیم . محاسبات مهندسی و دقیق در پروژه های خود را به خدمات جرثقیل بسپارید .اگر به اجاره جرثقیل در غرب تهران  هستید و یا کار شما در اولویت باشد و نیاز به جرثقیل آنلاین دارید تنها با یک تماس خدمات دریافت کنید . انواع جرثقیل 2 تن ،5 تن ، 7 تن ، 10 تن ، 15 تن ، 30 تن و 50 تن اجاره داده از منطقه 1 تا کلیه مناطق 22 گانه تهران اجاره داده میشود معرفی سایت های اجاره جرثقیل

جرثقیل برای جابجایی بچینگ دستگاه بچینگ را در جابجایی ها از بارگیری تا حمل و نقل و بالابردن در ارتفاع و نصب به اجاره جرثقیل بسپارید

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نکات مهم در انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ استوک با توجه به بودجه
چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 ساعت 1:38 | بازدید : 196 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

نکات مهم در خرید لپ تاپ كاركرده ارزان قيمت :

پيچ ها : پيچ هاي نوت بوک ها دراي يک قفل کلاژ دار هستند که تنها با پيچ گوشتي و با فشار مضاعف است که براي اولين بار باز مي شوند .

معمولا درون محل قرار گيري پيچ ها شاهد رنگ نقره ای و آثار باز شدن بر روي پيچ هستیم که اين باز شدن به دليل ارتقاء قطعات لپ تاپ های استوک می باشد.

لپ تاپ های استوک کارتن ندارند و تمیزی و سالم بودن بدنه و ظاهر آن ها گرید بندی می شود و قیمت آن ها متفاوت است

 

نكات مهم خريد لپ تاپ دست دوم اقتصادي

پورت ها،اتصالات و OD در بسياري از موارد ديده شده است که پورت هاي لپ تاپ های استوک به درستي کار نمي کند و يا فروشنده ادعا می کند دارد که پس از نصب ويندوز جديد و درايورها اين مشکل برطرف میشود .

بد نيست بدانيد که پورت هاي لپ تاپ ها قابل تعويض نيستند و به برد اصلي متصل هستند.پس فکر نکنيد که مانند کامپيوترهاي خانگی مي توان براي آنها راه حل در نظر گرفت.

در نتيجه از سلامت پورت ها مطمئن شويد .مهمترين آنها HDMI و USB است.البته گاهی اوقات ممکن است به دليل عدم نصب درايور چيپست مشکلاتي مانند عدم شناخت سريع و سرعت پايين به وجود آيد.تست و آزمايش درايو ODD يا همان DVD RW/ROM را فراموش نکنيد.تعويض يک درايو مشکل دار ODD مي تواند نسبتا پر هزينه باشد.

نكات مهم خريد لپ تاپ ارزان قيمت

تست هارد ديسکSSD هارد ديسک و درايو هاي SSD يکي از مهمترين مواردي است که در هنگام خريد بايد مد نظر قرار گيرد.براي تست مناسب و سريع حافظه هاي ذخيره سازي مي تواند از نرم افزارهايي مانند HD Sentinel استفاده نماييد.

اين نرم افزارها در تب هاي مختلف خود وضعيت فضاي ذخيره سازي و سلامت آن را مورد بررسي و مانيتور قرار مي دهد.البته با نمايش ساعت استفاده از هارد ديسک،مي توانيد به زمان استفاده و روشن بودن نوت بوک نيز دست پيدا کنيد.

 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


راهنمای خرید از بانه - فروشگاه بانه شاپ
یک شنبه 31 فروردين 1399 ساعت 17:36 | بازدید : 196 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

شهرستان بانه از دیرباز به عنوان یکی از اولین شهرهای مرزی کشور شناخته شده و حسن شهرت آن به دلیل کالاهای ارزان تر نسبت به مراکز استانها معروف بوده است

 قیمت ارزان کالا ها در بانه به این دلیل است که این شهرستان یکی از اولین مبادی ورودی کالا می باشد که باعث شده واسطه‌ها از بین رفته و خریدار بتواند به صورت مستقیم از فروشنده کالای درخواستی خود را تهیه نماید و در این میان سود گزاف واسطه ای از بین رفته است .

خرید از بانه

خرید از بانه هرچند میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد به همان اندازه نیز می تواند ریسک آفرین نیز باشد و این امر در زمانیاست که خریدار یا کسی که قصد خرید از بانه را دارد با روشهای صحیح خرید و یا فروشنده ای که از آن خرید می‌کند آشنا نباشد ، چون در سال های اخیر کالاهای تقلبی و بدل در این شهرستان به وفور یافت می شود ، در صورتی که از فروشنده مطمئن کالا خریداری نشود امکان اینکه کالای تقلبی( کالاهای تقلبی از لحاظ فیزیکی تشابه زیادی با کالاهای اصلی دارند) را به جای کالای اصل به خریدار تحویل دهند بسیار زیاد است ، بنابراین راهنمای خرید از بانه از اولویت های خرید میباشد.

فروشگاه بانه شاپ یکی از فروشگاه هایی است که از حدود ۱۱ سال پیش در شهرستان بانه فعالیت می کند و از اولین فروشگاه هایی هست که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی امکان خرید از بانه را برای سراسر ایران فراهم نموده است.

این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت اصلی ارائه می نماید .

بانه بیشتر به دلیل عرضه لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، کولرگازی ، جاروبرقی و انواع یخچال و کالاهای دیجیتال همچون تلویزیون ،ال ای دی و سینما خانگی معروف است .

این شهرستان همچنین قطب وسایلی همچون لوازم آرایشی و پوشاک می باشد ، هر چد ابزار آلات و لوازم خودرو نیز  شهر مرزی بانه کم و بیش وارد میشود.

روزانه بسیاری از مسافرانی که به بانه سفر می کنند جهت تهیه جهیزیه به فروشگاه های سطح شهر مراجعه می نمایند اما به دلیل تنوع مارک های زیاد در این شهر انتخاب نیز بسیار گسترده می باشد برای مثال شخصی که میخواهد لوازم آشپزخانه همچون یک مایکروویو یا یک اتو را خریداری نماید با برندهای مختلف مواجه است که در این میان راهنمایی صحیح فروشنده می تواند خریدی مطمئن و خاطره انگیز را برای وی به همراه داشته باشد.

برای خرید از بانه علاوه بر وجه مقایسه قیمت ،اعتماد به فروشنده نیز که برای خرید غیر حضوری لازم است نیز دارای اهمیت است .

فروشگاه بانه شاپ از سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن شده است که کسب این نماد خود دارای پروسه‌ای سخت و موشکافانه است، بانه شاپ با کسب این نماد و همچنین حضور یک دهه خود در بازار الکترونیک میتواند برای خرید از بانه یکی از گزینه های مطمئن خرید اینترنتی باشد. 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


معرفی و قدمت جزیره قشم
یک شنبه 24 فروردين 1399 ساعت 16:50 | بازدید : 220 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

قدمت این جزیره درواقع به دوره ساسانیان بازمی گردد، در آن زمان به این جزیره ابر کاروان گفته می شد. در بسیاری از متون تاریخی این جزیره آمده که قدمت جزیره به سال های قبل از اسلام و حتی دوران حکومت ماد ها باز می گردد و گويا در آن زمان نیز سکونت مشاهده شده است. بعد از پیروزی اسلام و فتح این جزیره به دست مسلمانان آهسته آهسته حکومت هايي در این جزیره به چشم خورده است. راه های بسیاری برای سفر به این شهر وجود دارد که معمولا اکثر مردم با خرید بلیط قطار بندرعباس و یا بلیط هواپیمای قشم به این شهر سفر می کنند.

گفته می شود که جزیره قشم در واقعه هجوم مغول ها و ایلخانیان نیز بوده است، از پادشاهی های تحت عنوان این جزیره می توان قوم آل بویه را نام برد. تا قبل از حکومت قاجار اروپایی ها و به ویژه پرتغالی ها نفوذ در ایران را گسترش دادند، این تا حدی بوده که از جایی به بعد دیگر کاملا رسمی شده است، تا بعد از پادشاهی قاجاریه که کامل این جزیره باز ستانده شد.

قشم با موقعیت جغرافیایی جنوبی که دارد،  دارای آب و هوای شرجی ( گروه و مرطوب)   است. برای بازدید از این جزیره حتما به هزینه ها و زمان سفر توجه خواهد شد پس در نتيجه همواره این سوال وجود دارد که در چه فصلی از سال میتوان سفر آسوده تری داشت؟  در پاسخ میتوان گفت که بهترین زمان برای بازدید از این جزیره که دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوبی هم می باشد ماه های دی و بهمن است،  به این دلیل که در این ماه ها بیشترین درجه هوا ۴۶ و کمترین ۱۶ درجه سانتی گراد خواهد بود. سفر به این جزیره طی روز های ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور کمترین هزینه ممکن را دارد،  چراکه روز های بسیار گرمی را خواهد داشت.  هدف در سایت مستر بلیط از تهیه این مقاله آگاهی از جاذبه های این جزیره است که در ادامه با جزایر دیگر آشنا می شوید.

  1. جزایر ناز

دو جزیره کوچک در نزدیکی ساحل قرار دارد که به جزایر ناز قشم معروف هستند. علت نام گذاری این جزیره شاید برای خیلی ها سوال باشد، این دو جزیره همواره طی جزر و مد با بالا آمدن آب از قشم جدا می شود و با پایین رفتنش دوباره به یکدیگر وصل می شوند. این عمل باعث شده که نام این دو جزیره ناز گذاشته شود چرا که باور بر این می رود، این جزایر برای قشم ناز می کنند.  خود این ویژگی سبب جاذبه ای زیبا و تماشایی در این جزایر شده،  با سفر به این جزایر می توانید از دیدن منظره آن طرفش که آب همیشه وجود دارد و صدای آرام بخش موج هم گوش انسان را نوازش می دهد. برای تهیه بلیط هواپیما قشم می توان به/ سایت ها و دفاتر هواپیمایی مراجعه کرد.

 

  1.  جزیره هنگام

جزیره هنگام در ۵۰ کیلو متری قشم در استان هرمزگان قرار گرفته که دارای معادن نمک، خاک و سرب است. مساحت این جزیره ۳۶/۶ کیلو متر مربع است که بلند ترین نقطه آن کوه ناکس می باشد. فاصله این جزیره تا بندر عباس حدود ۴۳ و تا قشم مایل دریایی است، طولانی ترين قطر این جزیزه از (روستای هنگام کهنه) تا ( روستای هنگام جدید) حدود ۹ کیلو متر است.

تمام اهالی این جزیزه یکدیگر را می شناسند و حدود ۱۴۱ خانه در آن وجود دارد که اکثرا فامیل هستند. شغل اصلی مردمان این جزیزه ماهیگیری است و از طریق آن امرار معاش می کنند. اگر سفر خود را به این جزیره در نظر دارید به نظر می رسد بهترین روش زمینی و قطار اولین قدم است. بلیط قطار قشم پس از تهیه و راه افتادن تنها شما را تا قشم خواهد برد از آن جا به بعد باید از اسکله شهید ذاکری و  اسکله کندالو عبور کرد و ادامه را با کشتی رفت.  تماشای ماهی های نزدیک قایق و مرغان دریایی که برای شکارشان پایین آمده اند خود بسیار لذت بخش است.

 

 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


محتوای خوب طراحی کنید
پنج شنبه 21 فروردين 1399 ساعت 16:5 | بازدید : 177 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

زمانی که مخاطبان به خوبی درگیر شوند از محتوای بیشتری استفاده کرده، با آن ارتباط برقرار کرده و در نهایت شاید حتی آن‌را به اشتراک بگذارند. برای دستیابی به چنین اتفاقی لازم است محتوای مشخص، ساختار بندی شده و در یک کلمه، خوب داشته باشید. در مورد خصوصویات یک محتوای خوب فلسفه‌های زیادی وجود دارد. مواردی که در ادامه آمده همگی قابلیت در نظر گرفته شدن را دارند و هر محتوایی که تمایل به قابل قبول بودن داشته باشد لازم است حداقل چند مورد از آن‌ها را پوشش دهد:

  • ساده، مشخص، منسجم
  • غیر قابل پیش بینی
  • معتبر، مجاز
  • سرگرم کننده
  • الهام بخش
  • آموزشی
  • مرتبط

عمیقرپورتاژ آگهی چیست؟

 


  •  
  • کاربردی
  • ارزشمند
  • قابل اعتماد

همانطور که محتوای خود را تهیه می‌کنید مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید: شما در حقیقت برای افراد می‌نویسید، متن شما باید برای موتورهای جستجو هم قابل فهم باشد، نه اینکه برای موتورهای جستجو بنویسید تا افراد هم آن‌را بفهمند.

محتوای با کیفیت

  • برای مخاطبانتان نوشته می‌شود نه برای همکارانتان

. مطمئن شوید که زبانی که در متن استفاده می‌کنید نه خیلی ساده باشد نه پر از اصطلاحات تخصصی.

  • قابل به اشتراک گذاری است
  • یک قدم به عقب برگشته و از خود بپرسید، اگر من جای مخاطبان بودم آیا این متن را به اشتراک می‌گذاشتم؟
  • ساختار مناسبی دارد

. از پاراگراف‌های کوتاه، اعداد، علائم، متن برجسته شده و هر آن چیزی که خواندن متن را برای چشمان مخاطبان آسان می‌کند استفاده کنید.

  • از تیترها و زیرتیترهای مناسب استفاده کرده است.
  • دارای نتایج ایده آل است
  • امیدها، ترس‌ها و نگرانی‌های مخاطبان را در نظر بگیرید.
  • از رتبه‌های فعلی برتر در صفحه‌ی نتایج جستجو بهتر است. 
  • رقبای خود را زیر نظر داشته باشید. صفحاتی که آن‌ها اخیراً برای کلیدواژه‌های به خصوص رتبه‌ی برتری گرفته اند را مرور کنید. مطمئن شوید محتوای شما بهتر از آن‌هاست.

 

 

محتوایی بدون اشتباه تولید کنید

آیا چیزی نا امید کننده تر از غلط املایی در یک محتوای ارزشمند وجود دارد؟ نه، هیچ چیزی بدتر از آن نیست. در حال حاضر هیچ نشانه ای حاکی از اینکه گرامر در رتبه بندی نقشی دارد وجود ندارد، اما اعتبار متن موضوعی قابل تأمل است.

محتوای با کیفیت

  • خالی از اشکالات گرامری و املایی است. بعد از نوشتن متن را دوباره بخوانید. و حتی بهتر است بعد از آن از کس دیگری بخواهید تا آن‌را بخواند.
  • به منابع خوب، قابل اعتماد و خوشنام لینک کرده است.
  • دارای صحت مطالب است. فقط به دلیل اینکه دیگران در محتوایشان به طور مثال از آمار استفاده کرده اند دلیل خوبی نیست که شما هم همین کار را انجام دهید، مگر اینکه منبع قابل اطمینانی برای آن بیابید.

استفاده از کلیدواژه را بررسی کنید

شما کار خود را با کلیدواژه و منظور مخاطب از جستجوی عبارتی آغاز کردید. البته باید بدانید فقط این نیست که بفهمیم از چه کلیدواژه ای در متن استفاده کنیم، بلکه بیشتر به معنای آن است که بررسی کنیم چطور آن کلیدواژه را در متن ذکر شده مورد استفاده قرار دهیم.

پر کردن یک صفحه با کلیدواژه از ابتدا هم کار جذابی نبود، اما امروز به لطف گوگل غیرمؤثر نیز هست. همچنین باید بدانید گوگل در مورد کلیدواژه‌ها بسیار داناست. اما هیچ کدام از این موارد به معنی آن نیست که اهمیت و تأثیر کلیدواژه از بین رفته است. فقط لازم است سئو از آن‌ها به درستی استفاده کند.

لازم به ذکر است که کاربران برای کلیدواژه‌ها جستجو می‌کنند. گوگل به اندازه‌ی کافی باهوش است تا مترادف‌های رایج را تشخیص دهد، اما زمانی که کاربری یک کلیدواژه را تایپ میکند دقیقاً به دنبال همان کلیدواژه در صفحه‌ی نتایج جستجو می‌گردد.

محتوای با کیفیت

  • با کلیدواژه پر نشده است. هیچ محاسبه‌ی دقیقی برای این موضوع وجود ندارد. بهترین اقدامی که برای بررسی تعداد کلیدواژه می‌توانید انجام دهید استفاده از گزینه‌ی ‘Find’‌ و جستجوی کلمه ایست که کلیدواژه‌ی آن متن تلقی می‌گردد. اگر متوجه شدید که بیش از حد استفاده شده بهتر است از مترادف آن‌را در برخی نقاط متن به کار ببرید.
  • از بخش‌های با مفهوم که در آن‌ها کلیدواژه‌های مرتبط استفاده شده باشد تشکیل شده است. گوگل هر روز در فهم واژه‌های مرتبط بهتر و بهتر می‌شود.
  • از کلیدواژه به طور طبیعی استفاده کرده است. از مترادف‌ها، مخفف‌ها، شکل جمع کلمه و دیگر اشکالی که استفاده از آن‌را طبیعی جلوه دهد استفاده کنید.
  • از کلیدواژه در تصاویر متنی به طور طبیعی استفاده کرده است. عناوین عکس‌ها وتوضیحات تصاویر مواردی استراتژیک هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
  • از کلیدواژه در URL به طور طبیعی استفاده کرده است.
  • از کلیدواژه در ۱۰۰ کلمه‌ی ابتدایی متن به خوبی استفاده کرده است.

برای اهداف ما این مخاطبان هدف هستند که مهم تلقی می‌گردند. خوشبختانه الگوریتم رنک برین اگرچه هنوز تا حدی مبهم است ولی تا حد زیادی استوار می‌باشد. الگوریتم رنک برین چیست را با کلیک بر روی لینک بخوانید. این گفته به معنی آن است که ما می‌توانیم از ابزارهای گوگل استفاده کنیم، نتایج متعدد را بررسی کنیم، فرضیه‌های متفاوت را مورد آزمایش قرار دهیم و با حداقل خصوصیاتی که یک محتوا را تبدیل به محتوایی خوب و مناسب تبدیل می‌کنند آشنا شوید.

پاورقی

  •  CTR از عبارت Click-Through Rate گرفته شده است و در واقع معیاری است برای اندازه گیری تعداد کلیک‌هایی که تبلیغ کنندگان برای هر تبلیغشان دریافت می‌کنند. می‌توان گفت دستیابی به عدد بالای CTR در موفقیت تبلیغات کلیکی بسیار ضروری به شمار می‌رود، چرا که این عدد می‌تواند تأثیر مستقیمی بر امتیاز کیفیت و بهایی که هر بار به خاطر هر کلیک پرداخت خواهد شد داشته باشد.

به نقل از سایت ابوالفضل

 

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود رایگان فیلم رویای سینما با لینک مستقیم
یک شنبه 17 فروردين 1399 ساعت 14:53 | بازدید : 183 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

دانلود فیلم رویای سینما با کیفیت HD و لینک مستقیم

 

دانلود فیلم رویای سینما با کیفیت HD، دانلود فیلم رویای سینما، دانلود فیلم ایرانی رویای سینما، دانلود فیلم رویای سینما با لینک مستقیم، دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم

..:: لینک دانلود قرار گرفت ::..

فار فیلم تقدیم میکند:

فیلم رویای سینما جدیدترین فیلم در ژانر اجتماعی است که به کارگردانی علی شاه حاتمی و حمید شاه حاتمی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی ساخته شده است. نویسنده فیلم علی شاه حاتمی است. بازیگران این فیلم را علی شادمان، کاظم بلوچی، نیلوفر محمودی، محمدجواد جعفرپور، سهند جاهدی، شهزاد صفوی، فریبا طالبی، پریا مردانیان، پروشا قومی، یوسف مرادیان و علیرضا استادی  تشکیل داده است.شما هم اکنون میتوانید این فیلم را از فار فیلم با کیفیت ۴۸۰p , 720p , 1080p , Full HD دانلود کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید. 

دانلود فیلم نجوا

فیلم نجوا جدیدترین فیلم در ژانر اجتماعی است که به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی علی‌اصغر اوجانی ساخته شده است. نویسنده فیلم پرویز شهبازی است. بازیگران این فیلم را علی سیف,  سمانه سیف,  فرزاد فراهانی,  امیر مصری,  معراج الدین باباجانی  تشکیل داده است.شما هم اکنون میتوانید این فیلم را از فار فیلم با کیفیت ۴۸۰p , 720p , 1080p , Full HD دانلود کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید.     

دانلود فیلم چوری

فیلم چوری جدیدترین فیلم در ژانر اجتماعی است که به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی سیدمسعود اطیابی ساخته شده است. نویسنده فیلم جواد اردکانی است. بازیگران این فیلم را سارا ییناز,  غلامرضا خوشحال پور,  شهرام علی شریفی,  شهره لطفی  تشکیل داده است.شما هم اکنون میتوانید این فیلم را از فار فیلم با کیفیت ۴۸۰p , 720p , 1080p , Full HD دانلود کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید.      

 

 
درباره فیلم چوری:

ژانر: اجتماعی

کیفیت: ۴۸۰p , 720p , 1080p , Full HD

محصول کشور: ایران

مخاطب: کودک

سال تولید: ۱۳۷۹

سال انتشار: ۱۳۸۵

نویسنده: جواد اردکانی

کارگردان: جواد اردکانی

تهیه کننده: سیدمسعود اطیابی

بازیگران: سارا ییناز,  غلامرضا خوشحال پور,  شهرام علی شریفی,  شهره لطفی

منبع: فار فیلم    
 
خلاصه فیلم:

دختر بچه ای، زهرا، برای خود جوجه ای می خرد و در حین بازی پای جوجه می شکند و ….  

 

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


آموزش بیت کوین
پنج شنبه 24 بهمن 1398 ساعت 1:18 | بازدید : 206 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

تاریخچه پیدایش بیت کوین و آموزش بیت کوین

برای اولین بار بیت کوین در سال 2009 بود که توسط یک برنامه نویس یا گروهی برنامه نویس ناشناس تحت عنوان یه نرم افزار متن باز ساخته شد. این شبکه تحت هیچ گروه و ارگان خاصی کنترل نمی شود در واقع ساختار این شبکه به گونه ای بوده که کنترلی بر روی این شبکه اعمال نشود. برای داشتن این تکنولوژی باید از صرافی ها و یا از اشخاص آن را بخرید. برای اولین انتقال ارز خود نیاز به کیف پول دارد که خوب هم میتوانید از کیف پول های آنلاین استفاده کنید و یا برنامه ی آن را بر روی گوش یخود نصب کنید. اگر در باره امنیت آن بپرسید باید بگوییم که هیچ یک از این دوحالت از امنیت کامل  برخوردار نیست چرا که این کیف پول های انلاین ممکن است مورد هک قرار بگیرد و یا هارد دستگاه شما خراب باشد. در ادامه آموزش بیت کوین به این موضوع می پردازیم که؛این ارز و پول هایی که به طور مجازی انتقال می یابند به سبب این که در بین مردم دست به دست نمی شوند، از بین نمی روند و طول عمر دائمی ای دارند. از طرفی به سبب مجازی بودن این پول ها انتقال این پول و ارز ها به راحتی بوده است، شما می توانید به راحتی و تنها با استفاده از یک فلش مموری پول خود را حمل کنید. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا استفاده از این تکنولوژی در ایران مجاز است یا خیر؟ در جواب به این سول می توانیم بگوییم که استفاده از این تکنولوژی اگر چه که مجاز و قانونی نمی باشد در عین حال استفاده از آن نیز جرمی محسوب نمی شود. شاید بسیاری از افراد استفاده از این تکنولوژی را لازمه برخی جرم و جانایات می دانند به همین دلیل است که استفاده از آن را جایز نمی دانند.  

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


کد تخفیف دیجی کالا را از کجا بدست بیاریم؟
چهار شنبه 23 بهمن 1398 ساعت 22:48 | بازدید : 361 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

با کد تخفیف دیجی کالا  کالاهای مدنظرتان را ارزانتر خرید کنید. شما می توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا انواع کالا از قبیل گوشی، سئوپرمارکتی و هر نوع کالا دیجیتال مورد نظرتان را با تخفیف از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران خریداری کنید.

  دیجی کالا گوشی را بخشی از کالاهای دیجیتال در شروع فعالیت قرار داد و در امروز بیش از یک دهه است که دیجی کالا در عرصه کسب و کار های اینترنتی ایران پا به عرصه گذاشته و هم اکنون عنوان بزرگترین خرده فروشی ایران را به دوش می کشد. دیجی کالا با ارائه دسته بندی های غنی، قیمت های مناسب، ایجاد فضایی قابل اعتماد برای مقایسه صحیح کالا ها با یکدیگر، تضمین هایی برای پشتیبانی 24 ساعته و همینطور بازگشت کالا توانست فرهنگ خرید آنلاین را در بین کاربران ایرانی جا بیاندازد. دیجی کالا چند سالی است که به سرعت در حال توسعه می باشد و در همین راستا دسته بندی های موجود در آن هم بیشتر و بیشتر شده اند به نحوی که مجموع کالا های این دسته بندی ها در حال حاضر تعداد زیادی تنوع در دیجی کالا گوشی وجود داد. خرید خوش قیمت گوشی دیجی کالا و همینطور استفاده از کد تخفیف دیجی کالا فرصتی مناسب برای خریدی لذت بخش است.

خرید خوش قیمت کالا با کد تخفیف دیجی کالا

نه تنها دیجی کالا به صورت روزانه به ارائه تخفیف های متنوع و شگفت انگیز خودش می پردازد، بلکه شما علاقمند به خرید خوش قیمت گوشی دیجی کالا هم می توانید از طریق تخفیف هات کد تخفیف دیجی کالا گوشی را به راحتی تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. تخفیف هات با ارائه کد تخفیف های متنوع و شگفت انگیز در حوزه دیجی کالا گوشی، تجربه مناسبی در خرید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به عبارتی تخفیف هات از قبل برای شما چک ‌و چونه های ممکن را زده و تخفیف های نهایی را دریافت کرده است. حالا کافیه شما به عنوان یک خریدار این کد های تخفیف را دریافت کنید و در روند خرید خوش قیمت گوشی دیجی کالا مورد استفاده قرار بدهید تا با صرف هزینه ای کمتر کالاهای مورد نظرتان را با پشتیبانی با کیفیت دریافت نمایید.  

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شبکه اجتماعی مداد
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 3:44 | بازدید : 178 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

مداد، تولد دوباره وبلاگ نویسی و پلتفرم نشر محتوای فارسی

هر فرد با هر میزان آگاهی و هر سبکی از زندگی، داستانی در ورای گذر این روز و شب ها دارد، داستانی مرتبط با اجتماع، شغل، رشته تحصیلی، ورزشی و ...
مداد شبکه ای اجتماعی برای ثبت و انتشار این داستان هاست!

سایت مداد

مداد برای نویسندگان

چه وبلاگ نویس باشید، چه ناشر و چه یک نویسنده؛ هر کس با هر موضوعی می تونه خالق نوشته ها در مداد باشه. موضوعی اجتماعی، آموزشی، شرح حال، سفرگردی و خلاصه هر موضوعی میتونه سوژه نوشته شما روی مداد باشه؛ بی شک روی مداد شبکه ای از افراد تشکیل خواهید داد که علاقه مند به خوندن نوشته های شما هستند. در مداد سعی کردیم نوشتن را ساده کنیم به همین دلیل با طراحی یک ویرایشگر مدرن، قدرت را جایگزین پیچیدگی های ویرایشگر در سیستم های کلاسیک وبلاگ نویسی کردیم. تمام چیزی که شما می بینید صفحه ای سفید رنگ بر روی مانیتور است (چیزی شبیه صفحه سفید کاغذ) و دسترسی به آیتم های منو به سادگیِ انتخابِ بخشی از متن است ( با انتخاب بخشی از نوشته منو را مشاهده کنید) همین الان کار با این ویرایشگر را تجربه کن.

مداد برای خوانندگان

مهمترین رکن یک شبکه اجتماعی شخصی سازی محتوای نمایشی به کاربر است. ما هم در قالب شبکه اجتماعی مداد سعی کردیم مطالب و محتوا را بر اساس رفتار و انتخاب های خواننده در بازه های زمانی مختلف به آن پیشنهاد دهیم تا خواننده در هر زمان و به سهولت محتوای متناسب با علایق خود را پیدا و نویسندگان و محتوای مورد علاقه خود را دنبال کند. تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا خواندن مطالب را برای شما لذت بخش کنیم و شما هم می توانید همین الان لذت خواندن در مداد را تجربه کنید.
 
بدون شک خوشحال می شیم اگر با ما در ارتباط باشید و نظرات خود را در مورد با ما در میان بگذارید.

medad.io

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال را اغاز کنیم ؟
چهار شنبه 18 دی 1398 ساعت 12:31 | بازدید : 219 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

بیت کوین ارز دیجیتالی است که امروزه افراد زیادی به دنبال خرید و فروش ان هستند چرا که  این ارز دیجیتال محبوب امروزه ویزگی های بسیار خوبی را در زمینه های مختلف از جمله تقل و انتقال سریع و در پر سرعت به سرتاسر جهان یکی از مهم ترین کاربردهای ان میباشد و چنانچه شما در ایران باشید و بخواهید مبلغی پول را به سرتا سر جهان انتقال بدهید دیگر نیازی به مراجعه به بانک ند اشته و بدون انکه کسی از این انتقال مطلع شود میتوانید این امر را انجام دهید.
بسیارب از افراد بیت کوین را با شبکه بلاکچین اشتباه در نظر میگیرند و شاید با خود بارها فکر کنند که بیت کوین و بلاکچین چه رابطه ای بایکدیگر دارند؟ باید به این نکته توجه داشت که بلاکچین یک بستر کاملا امن و. شبکه ای میباشد که بیت کوین در ان شبکه میتواند به فعالیت بپردازد و بسیاری از ویزگی های بیت کوین در شبکه بلاکچین تکمیل میگردد.

 
اولین مرحله از خرید بیت کوین کدام است ؟
برای مطلع شدن از چگونگی خرید بیت کوین و یا مبادله سایر ارزهای دیجیتال ابتدا باید یک تحلیل جامع و کاملی را از روند قیمتی بیت کوین داشت . چه بسا بسیاری از افراد بوده اند که بدون هیچ پیش زمینه ای و رعایت نکات لازم اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کرده اند اما نتوانسته اند ان طور که باید جواب بگیرند و چه بسا دچار ضرر و زیان های زیادی نیز شده اند .
برای شروع خرید  بیت کوین در ایران روش های مختلفی وجود دارد که میتوان به خرید و فروش بیت کوین  وارزهای دیجیتال در صرافی ها ی مختلف پرداخت . صرافی رمزینکس معتبرترین صرافی  خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال میباشد که افراد برای شروع خرید و فروش میتوانند بصورت انلاین وارد سایت شده و پس از ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت خود نسبت به مبادله ارز دیجیتال موردنظر خود اقدام نمایند .
دومین نوع از صرافی ها که میتوان به ان شاره کرد اکسچنج های معتبری است که بصورت peer to peer یا همان شخص به شخص کار میکنند . رمزینکس تریدر یک اکسچنج معتبر داخلی است که با فراهم نمودن بستر و شرایط کاملا امن و مطمئن و با حذف ریسک تحریمی نگهداری ارزهای دیجیتال در بستری اسان و ساده شرایط امن خرید و فروش و نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فراهم نموده است.


مزایای اکسچنج رمزینکس تریدر نسبت به سایر اکسچنج های داخلی کدام اند؟
1_بازار مبادله در محیطی کاملا ساده و اسان
2_استفاده از اپلیکیشن موبایل
3_پشتیبانی از رمز ارزهای متفاوت
4_واریز سریع و مطمئن
5_استفاده از حداقل کارمزد و تراکنش مبادله
6_احراز هویت اسان و ساده
پس از انتخاب نوع صرافی یااکسچنج مربوطه نوبت به انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری از ارزهای مختلف میباشد .برای استفاده از کیف پول های بیت کوین گزینه های متعددی را پیش رو دارید . انواع کیف پول مختلف که میتوان به ن اشاره کرد عبارتند از :
1_کیف پول جکس
2_کیف پول سامورایی
3_کیف پول کاغذی
4_کیف پول نرم افزاری
و..... میباشد که بسته به شرایط خود میتوانید هر کدام از ان ها را انتخاب کنید که اکثر افراد معتقدند استفاده از کیف پول انلاین برای نگهداری ارز های دیجیتال انها معتبرتر بوده چرا که هر وقت ودر هر نقطه ای که باشند میتوانند از ان استفاده کنند


قیمت بیت کوین تحت تاثیر چه عواملی میباشد؟
همانطور که میدانید بیت کوین ارز دیجیتالی است که به هیچ دولت یا شخص خاصی وابسته نبوده و همین ویزگی ان باعث شده است تا هر کسی نتواند به راحتی قیمت ان را پیش بینی کند
اما اگر بخواهیم مهم ترین نکات تاثیر گذار بر روند قیمت لحظه ای بیت کوین را بازگو کنیم میتوان به عوامل مختلفی که در ادامه ذکر خواهد شد اشاره کرد.
اولین نکته که میتوان به ان اشاره کرد هالووینگ بیت کوین یا همان نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین است این پدیده که هر چهار سال اتفاق می افتد و منجر به نصف شدن پاداش ماینر ها خواهد شد سبب افزایش تقاضا و کاهش  عرضه خواهد شد .و بدین ترتیب قیمت ان خود بخود افزایش پیدا خواهد کرد.
مورد بعدی که میتواند بر روی قیمت بیت کوین تاثیر زیادی بگذارید استفاده مردم چین و روی اوردن به خرید و فروش و استخراج بیت کوین میباشد . همانطور که میدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده توسط دستگاه های ماینر در حال اتمام بوده و روز به روز در حال کاهش میباشد .از طرفی مردم چین با جمعیت فراوانی که داراست با سر و سامان بخشیدن به اوضاع ارز های دیجیتال در کشورشان بسیاری از افراد چینی به دنبال خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال میباشند.
استفاده از بیت کوین و رشد و توسع ان در فضاهای تاریک از جمله نقل و انتقال مواد  مخدر و شرط بندی و قمار نیز تاثیر بسیار زیادی را بر روند قیمت میگذارد . چرا که با افزایش تقاضا برای بدست اوردن ان و از طرفی کم شدن عرضه ان خود به خود قیمت ان به مرور افزایش پیدا خواد کرد .
خرید و فروش بیت کوین در ایران ایا قانونی است؟
با توجه به مصوبه دولت در مورد ارزهای دیجیتال درمورد کاربرد و استفاده از ارزهای دیجیتال در موارد مختلف دولت ایران نیز ان ها را به رسمیت شناخته و خرید و فروش ان را قانونی اعلام کرده است.

برچسب‌ها: بیت کوین ,

موضوعات مرتبط: بیت کوین و ارز دیجیتال , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در ایران
سه شنبه 10 دی 1398 ساعت 20:14 | بازدید : 188 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:

1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با ظرفیت   5000 10000 20000 40000  می نمایند یکی از پیشنهادات پاوربانک ها برای خرید شارژر همراه خرید محصولات این برند می باشد.

2- رتبه دوم را پاوربانک شیائومی دوست داشتنی اختصاص می دهیم که الحمدالله به واسطه تبلیغات چشم گیری که این شرکت در بازار ایران انجام داده این اسم برای همه اشنا هست اوج معروفیت این شرکت در تولید پاوربانک شیائومی MI 2C  بود که از قابلیت شارژ سریع نوع سوم بهره می برد که این محصول رو از رقبای هم طراز خود جدا می کنند و یکی از مهمترین ضعف های این شرکت قرار ندادن نشانگر LED  درصد شارژ این پاوربانک های این شرکت هست که هیچ موقع مصرف کنند متوجه نیست دقبق پاوربانکی که از ان در حال استفاده است دارای چند درصد شارژ می باشد  ولی در کل محصولات این شرکت در زمینه پاوربانک در ایران زبان زد خاص و عام هستند و کمتر خریداری بود که از خرید این محصول ناراضی بودند و یکی از مشکلاتی که در این زمینه این شرکت با ان رو به رو است کپی کردن افراد سود جو از این محصولات است که به خریداران نا آشنا به عنوان محصول اصلی فروخته خواهد شد در مقاله بعدی پاوربانک ها به شما اموزش خواهیم داد چگونه پاوربانک اصلی بخرید.

3-رتبه سوم پاوربانک روموس کسب کرده است شرکت همواره با تنوع انبوه پاوربانک در بازار های جهانی یکی از متنوع ترین پاوربانک های با اقسام مدل های مختلف در اختیار خریدارن قرار می دهد و محصولات این شرکت به سرعت به مردم این در حال رشد است رو به روز به اعتبار این شرکت به مردم افزوده می شود یکی از نقاط قوت این شرکت تنوع فوق العاده بالای انواع پاوربانک است که می توان گفت کلیه نیاز کاربران به شارژ همراه را براورده می کند.

4- رتبه چهارم را به پاوربانک مارک اختصاص می دهیم که از لحاظ قیمت نسبت به برند های معروف موجود در بازار ایران قیمت منصفانه ای تری دارد و از کیفیت بالای برخودار دارد که یکی از مهمترین برتری های این پاوربانک دارای نشانگر LED  میزان مصرف شارژ پاوربانک است که همراه مقدار دقیقی از ظرفیت پاوربانک رو به ما نشان می دهد و هم از لحاظ قیمتی می توان گفت حداقل 30 درصد از قیمت پاوربانک های گروه اول دوم سوم ارزانتر است و گزینه مناسبی برخریدار می باشد

5-رتبه پنجم رو به پاوربانک انکر اختصاص میدیم شاید برای شما عجیب باشد چرا انکر که جز بهترین پاوربانک ها در بازار جهانی محسوب می شود ما رتبه 5 ام رو بهش احتصاص دادیم دلیل این امر این نیست این پاوربانک ضعیف یا بدی باشد و از نمونه اول تا چهارم ما پایین تر باشد اگه توجه کرده باشید اول مقاله نوشتیم 5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران و دلیل این مساله همین است می توان به جرات می توان گفت این برند امریکایی اکثر محصولاتش رو با قیمت بالای 50 دلار بفروش می رساند که این مساله برای ما ایرانی ها خیلی عذاب اور است پس شک نکید پاوربانک هایی که که در بازار با قیمت های پایین با نام انکر به فروش می رسانند اصل نیست برای اینکه این موضوع رو بهتر درک کنید سری به فروشگاه های انلاین جهانی مثل Ebey  و Amazoon  بزنید و قیمت های این محصول رو در بازار جهانی مشاهده کنید

برچسب‌ها: پاور بانک ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یخچال جدید شرکت سامسونگ با نام rs51
سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 14:2 | بازدید : 241 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

 

راجب اینکه یخچال rs51 یکی از محبوب ترین یخچال های دنیاست نظر نمی دهیم ولی با قاطعیت کامل می توانیم بگوییم که محبوب ترین یخچال سامسونگ هست که طرفدارها و مشتریان بالایی دارد.البته این همه طرفداری از یخچال rs51 بی دلیل نبوده و می توان گفت به هر مشتری یه دلیل خوب برای خرید و دوست داشتن خود می دهد.

در وهله اول این یخچال سایدبای ساید سامسونگ RS51 ظاهر بسیار شکیلی دارد و با یک نگاه مشتری را عاشق خود می کند.بدنه زیبا و همچنین مرتب که در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده و قابلیت ست شذن با هر آشپزخانه ای را داراست.

مشخصات فنی بسیار عالی و در خور قبول که می توان آن را نزدیک به یخچال های پیشرفته روز دانست در حالی که قیمت به نسبت آنها پایننتر و ماندگاری و کیفیت اگر بالاتری را دارا نباشد پاینتر هم نیست.

قیمت یخچال سامسونگ rs51 توسط شرکت سازنده بسیار مناسب گذاشته شده است به گونه ای که اگر بخواهید با همین امکانات از برندهای دیگر خرید انجام دهید قطعا باید چندین میلیون بالاتر هزینه کنید.با این حال این یخچال rs51 جزو یخچال های ارزان به حساب نمی آید و در رده متوسط قرار دارد ولی باید بدانید با هزینه ای که برای آن می کنید در واقع امکانات یک یخچال سطح بالا را دریافت می نمایید.

مدل یخچال rs51 که بر روی بدنه یخچال درج شده است RS51K57807S و اصطلاح rs51 اصلاح کوتاه شده و بازاری این محصول هست که برای سادگی بر روی ان گذاشته شده است.

مواد غذایی در داخل این یخچال با توجه به امکانات عالی آن مدت طولانیی سالم می مانند و نگرانی شما بابت فاسد شدن محصولات خریداری شده را به نسبت قبل به طور چشمگیری کاهش می دهد.شما می توانید مشخصات کامل و فنی آن را در سایت های فروشنده آن ببینید و اگر از امکانات و ظاهر این یخچال خوشتان آمده است از هزینه آن چشم پوشی کرده و یکی از آنها را تهیه کنید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

ما در ادامه می خواهیم سه سایت معتبر فروشنده این محصول را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل بتوانید با اطمینان خاطر یخچال rs51 را خریداری نمایید.

  1. یخچال rs51 بانه 90
  2. یخچال rs51 ماه بانو
  3. یخچال rs51 سلام بابا

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین مکان های دیدنی بانکوک
یک شنبه 23 آذر 1398 ساعت 23:52 | بازدید : 164 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

بانکوک در دلتای رودخانه چائو فرایا ، در فاصله 25 مایلی (40 کیلومتری) از خلیج تایلند واقع شده است. در گذشته به دو شهرداری تقسیم شده بود - كرونگ تپ در ساحل شرقی و تون بوری در غرب - كه به وسیله چندین پل متصل بودند. در سال 1971 این دو به عنوان یک استان استان با یک دولت واحد شهری متحد شدند. در سال 1972 ، این شهر و دو استان اطراف در یك استان به نام كرونگ تپ ماها ناخون (كلان شهر بانكوك) ادغام شدند. این کلان شهر یک شهر شلوغ و شلوغ است که دارای معابد ، کارخانه ها ، مغازه ها و خانه هایی است که در کنار جاده ها و کانال های آن افزوده شده است. این شهر همچنین یک مقصد مهم گردشگری است که به دلیل داشتن جاذبه های فرهنگی فراوان و یک زندگی شبانه که شامل تجارت جنسی در حال شکوفایی است ، ذکر شده است.

نام بانکوک که معمولاً توسط بیگانگان استفاده می شود ، براساس یک تفسیر ، از اسمی گرفته شده است که مربوط به زمان قبل از ساخت شهر است - دهکده یا منطقه (بنگ) آلوهای وحشی (ماکوک). تایلندی ها پایتخت خود را Krung Thep می نامند ، که اولین بخش از نام رسمی رسمی و رسمی آن به معنای "شهر خدایان ، شهر بزرگ ، اقامتگاه بودا زمرد ، شهر غیرقابل نفوذ" (آیوتیا) از خدا ایندرا است. پایتخت بزرگ جهان که دارای نه سنگهای قیمتی گرانبها است ، شهر شاد در کاخهای عظیم سلطنتی بسیار زیاد که شبیه به اقامتگاه آسمانی است و در آنجا می توان از خدایان تناسخ شده ، شهری که توسط ایندرا ساخته شده و توسط ویشنوکارم ساخته شده است ، یاد کرد. " "شهر فرشته ها."

ولسوالی های دولتی و تجاری شهر مکان های سنتی را اشغال می کنند. دفاتر دولتی در ابتدا در مجتمع های دیواری کاخ بزرگ 18 قرن قرار داشتند ، اما تا اواخر قرن 19 آنها کاخ ها و عمارتهای اطراف را اشغال کردند. بوروکراسی سپس به بیرون ساختمانها و منازل اداری به سبک استعماری یا تایلندی ها در نزدیکی جاده Ratchadamnoen Road گسترش یافت. ساختمان های چند طبقه برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون به فضا ساخته شده اند و ترکیبات سنتی دولت نیز ساخته شده است. تعدادی اردوگاه بزرگ در اطراف و شمال تالار مجلس شورای ملی منطقه نظامی را تشکیل می دهند.
هنگامی که بانکوک در قرن 18 میلادی به پایتخت ملی تبدیل شد و ارگ آن به سواحل شرقی رودخانه Chao Phraya منتقل شد ، تجار و بازرگانان چینی که این سایت را اشغال می کردند ، مسافت کوتاهی را به سمت جنوب به منطقه ای منتقل کردند که اکنون با نام سام پنگ شناخته می شود. تجارت در ابتدا در خانه های چوبی و خاکی یک طبقه انجام می شد. در اوایل دهه 1900 ، تعدادی از خیابانها با خانه های سنگ تراشی دو طبقه ساخته شده بودند. این ولسوالی در حال گسترش اکنون حاوی ردیف مغازه هایی است که گاه پنج یا چند طبقه بلند دارند. انبارها در هر دو رودخانه درست در جنوب سام پنگ قرار دارند ، در حالی که صنعت در سام رونگ ، جنوب بندر متمرکز است. زندگی شبانه در جاده پات پونگ شکوفا می شود. ولسوالی مالی جاده سیلوم است.

خانه ها به طور کلی شامل خانه های چوبی کوچک ، جدا از یک یا دو طبقه یا خانه های ردیفی است. بسیاری از اینها ازدحام جمعیت هستند زیرا تعداد بسیار کمی از آنها برای پذیرش جمعیت رو به گسترش وجود دارد. برنامه های دولت به تنهایی برای رفع کمبود مسکن کافی نیست ، و بودجه بانک جهانی نیز برای ساخت مسکن کم درآمد از جمله پیشرفت های Din Daeng و Hua Mak استفاده شده است. دولت اجازه می دهد تا squatters زمین های عمومی بلااستفاده را اشغال کند. تعداد اسکواش ها اندک است و بیشتر آنها در منطقه Khlong Toei در نزدیکی بندر متمرکز شده اند.

با شروع دهه 1960 ، مسکن به سرعت در شهر توسعه یافت. از اواسط دهه 1970 تا اواسط دهه 1980 بیش از 100000 واحد جدید ساخته شد. در مناطق درون شهری نیز بر نوسازی تأکید شده است. توسعه دهندگان املاک و مستغلات خصوصی خانه هایی را برای گروه های با درآمد متوسط ​​فراهم می کنند و بسیاری از سازمان های دولتی خانه هایی را برای کارمندان خود فراهم می کنند. خانه ها ممكن است در محوطه كوچك و با امکانات بهداشتي احمقانه شلوغ شوند. این تحولات به طرز حیرت انگیزی در حاشیه شهر گسترش یافته است.

مسکن لوکس ، عمدتا برای جامعه ثروتمند خارجی ، معمولاً به شکل سازه های سنگ تراشی بزرگ ، مدرن و دو طبقه قرار می گیرد که در ترکیبات خصوصی قرار داده شده و مجهز به محله ها و آشپزخانه های جداگانه خدمتکاران هستند. بانگ کاپی شاید مرفهترین محله باشد. دفاتر بلند ، هتل ها و آپارتمان ها به طور فزاینده ای متداول هستند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برترین جاذبه های کشور تایلند
شنبه 23 آذر 1398 ساعت 23:38 | بازدید : 167 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

ساحل ریلی

استان کرابی محل زندگی برخی از معروف ترین مناطق ساحلی تایلند است. و Railay در صدر این لیست به عنوان یکی از خیره کننده ترین قرار دارد. Railay که مورد توجه بسیاری از آنها به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور است ، قول هایی از شن و ماسه سفید ، آب فیروزه ای آبی و این احساس را می دهد که حتی قبل از اینکه پاهایتان را به شن و ماسه لمس کند ، تکه ای از بهشت ​​پیدا کرده اید.

از جزایر کرابی و Ao Nang به جزیره می توان دسترسی پیدا کرد و سفر با یک قایق سنتی با دم بلند همانقدر جادویی است که هنگام رسیدن به سواحل با آن روبرو خواهید شد.

در حالی که ساحل ممکن است دلیل اصلی بازدید از این جزیره باشد ، Railay همچنین یک مکان داغ در صخره نوردی است ، با قله های کارست که ماجراجویان باتجربه و تازه کار را ترسیم می کنند ، آماده پذیرایی از صخره های آهکی بلند هستند.

از جمله بسیاری از کارهای فعال دیگر ، Railay به دلیل قایقرانی و قایقرانی در اقیانوس ، مشهور کردن غواصی و غواصی مشهور است - اما بازدید کنندگان می توانند دست خود را در کلاس های آشپزی امتحان کنند یا ماساژ دهند.

غار الماس با گردشگری دوستانه نیز وجود دارد که از طریق یک مسیر زیبا با چشم اندازهای خیره کننده و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان کنجکاو به دنبال انجام کاوش های مختلف بین آفتاب گرفتن می باشد.

خیابان پیاده روی یکشنبه ، چیانگ مای

هر بازدید کننده از تایلند مشتاقانه منتظر غذای ارزان و خوشمزه است و این دقیقاً همان چیزی است که آنها می توانند به وفور در خیابان پیاده روی یکشنبه شب چیانگ مای پیدا کنند. فروشندگان انواع و اقسام رساله ها را در اینجا می فروشند: از پد محبوب تایلندی و مرغ ساتیا گرفته تا سمبوسه ها ، موزهای سرخ شده ، روتای شیرین و لرزش های میوه تازه - که اغلب با قیمت کمتر از 2 دلار در هر قطعه.
هنگامی که هوس های آشپزی خود را راضی کردید ، می توانید صدها غرفه را که می توانید مجموعه ای از کالاهای منحصر به فرد مانند صابون های تمام طبیعی ، پارچه های رنگی دستی را تحمل کنید که الگوهای منحصر به فرد قبایل محلی تپه ای ، بخور دادن و روغنهای اساسی ، سازهای موسیقی ، نقاشی ها را تهیه کنید. ، آویزهای دیواری و موارد دیگر

فارغ از هر ساعتی از سال که بازدید می کنید ، بازار هر هفته شلوغ می شود ، بنابراین خودتان را مهار کنید و سعی کنید از بخشی از هرج و مرج سرگرم کننده لذت ببرید. این یکی از ضروریات در چیانگ مای و بخش اساسی از تجربه تایلند است. اگر اهل بازار یکشنبه نیستید ، یا فقط می خواهید طعم دیگری از تجربیات بازار را در چیانگ مای به دست آورید ، یک خیابان روز شنبه شب پیاده روی یا خیابان شب در جاده چانگ کلان ، یک رویداد روزانه را ببینید. برای چیزی که توریستی کمتری دارد ، به بازار Warorot روزانه ، در نزدیکی رودخانه Mae Ping بروید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تراکم قهوه سبز : از دیدگاه تجزیه و تحلیل حسی و تجاری
چهار شنبه 20 آذر 1398 ساعت 1:49 | بازدید : 181 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

در دنیای تجارت قهوه ، تراکم قهوه سبز یکی از پارامترهایی است که برای بسیاری از زنجیره های تأمین قهوه مهم و تعیین کننده است. کشاورزان تمایل دارند که دانه های متراکم تری تولید کنند تا سود بیشتری کسب کنند. بوقلمون های قهوه تراکم دانه سبز را برای تنظیم درجه حرارت اولیه دستگاه برشته در نظر می گیرند ، و طعم دهنده های قهوه عطر قهوه را تا حدی وابسته به چگالی می دانند. از منظر تجارت ، صادرات و واردات ، چگالی قهوه سبز نقش مهمی در بسته بندی ، ذخیره و حمل قهوه سبز دارد.

در بخش قبلی ، دو روش معمول برای اندازه گیری چگالی قهوه سبز را مرور کرده ایم. در این یادداشت ، سری سخنرانی قهوه سبز ، با حمایت Tobak ، عوامل مؤثر در تشکیل چگالی قهوه سبز را مورد بحث قرار داده و اهمیت آن را از منظر تحلیل تجاری و حسی مورد بحث قرار می دهد.
چه چیزی بر تراکم قهوه سبز تأثیر می گذارد؟



تراکم گیلاس قهوه سبز به جرم ، اندازه و شکل آن و همچنین میزان رطوبت دانه های قهوه سبز بستگی دارد. از طرف دیگر ، رابطه بین ارتفاع کشت لوبیا قهوه و کیفیت قهوه پنهان نیست. بسیاری از قهوه های تخصصی که می شناسیم حداقل 2 متر از سطح دریا رشد می کنند. تنفس سلولی دانه های قهوه به دلیل کمبود درجه حرارت هوا به خصوص در شب به آرامی در ارتفاعات صورت می گیرد. این باعث می شود که رسیدن گیلاس قهوه کندتر شود و قندها و مواد مغذی بیشتری در دانه نگه داشته شود و این به طور مستقیم بر طعم قهوه موجود در فنجان تأثیر می گذارد. اما آیا می توانیم بگوییم: "هرچه قهوه بالاتر باشد ، کیفیت آن بالاتر می رود؟" بله و خیر. درست است که ارتفاع بالاتر به معنای کیفیت بهتر است ، اما مهم است بدانید که در ارتفاعات مشکل سرمازدگی وجود دارد. به همین دلیل است که بالاترین ارتفاعی که برای رشد قهوه شناخته شده است ، حدود 3 متر از سطح دریا است. جالب است بدانید که در کشورهایی مانند اتیوپی و کنیا ، مزارع قهوه در چنین ارتفاعی در نزدیکی خط استوا قرار دارند. با این حال ، سایر عوامل مانند عرض جغرافیایی (فاصله از استوا) ، سایه بدون گیاه قهوه و تراکم گیاه در محیط نیز بر تراکم لوبیای قهوه سبز تأثیر می گذارد. میسون ویلسون ، مدرس قهوه در کافه Torch در مقاله ای ریاضی با مقایسه دما ، ارتفاع و عرض جغرافیایی گوگی اتیوپی و منطقه یونان پور یونان ، اظهار داشت که قهوه که کمتر از 2 متر از سطح دریا رشد می کند ، می توانید قهوه با کیفیت بالایی را انتظار داشته باشید.

در اینجا چند عامل مهم دیگر وجود دارد که به طور مستقیم بر افزایش یا کاهش دما در عرض های مختلف تأثیر می گذارند که منجر به رشد دانه های متراکم تر می شود.

سایه روی بوته های قهوه باعث می شود که دمای رشد کاهش یابد و دانه ها متراکم تر شوند.

2. هرچه درختان قهوه درشت تر متراکم تر شوند ، سایه آنها بیشتر می شود. تراکم بالای درختان در مناطقی که گرمای بیشتری دارند می توانند به خنک نگه داشتن درختان کمک کنند که این به نوبه خود منجر به حبوبات قهوه متراکم تر می شود.

5- رشد درختان قهوه در شیب شمالی ارتفاعات باعث می شود که نور خورشید به طور مستقیم به درختان قهوه نرسد ، به این معنی که درختان قهوه برای مدت زمان طولانی تری در معرض نور مستقیم آفتاب قرار می گیرند و این به معنای دمای پایین تر ، تنفس سلولی کندتر است. و چگالی بالاتر. .

کارگاه های خنک کننده قهوه تراکم دانه های قهوه را بطور دوره ای اندازه می گیرند تا در صورت لزوم تغییراتی در مشخصات کباب ایجاد کنند. با بررسی تغییرات چگالی یک قهوه خاص در فصول مختلف و مقایسه آن با سایر کشورهای تولید کننده قهوه ، می توان الگوهای مربوط به رابطه بین ارتفاع ، دما و طول جغرافیایی با تراکم قهوه سبز را نیز بدست آورد.
مرتب سازی چگالی در مرحله پردازش

وقتی به تراکم قهوه می رسد ، فقط چگالی قهوه سبز نیست. در مرحله پردازش قهوه ، چگالی میوه قهوه نیز نقش اساسی دارد. قبل از صادرات دانه های قهوه سبز ، حداقل یک بار در هر ایستگاه فرآوری خشک ، مرتب سازی چگالی انجام می شود. این مرتب سازی گاهی اوقات روی و گاهی اوقات روی پوست (قهوه داخل یک پوسته کاغذی) انجام می شود.

در کشورهایی مانند رواندا و بوروندی که قهوه عمدتا به نقص سیب زمینی آلوده است ، آنها چگالی میوه ها را بعد از برداشت و قبل از لایه برداری مرتب می کنند. کشاورزان برداشت روزانه خود را در یک پارچه توری می ریزند و آن را درون آب می ریزند. این دانه های شناور با چگالی پایین را از هم جدا می کند و دانه های متراکم تر را به محل شستشو می برد. در اینجا شناور بهترین روش برای جداسازی دانه های آسیب دیده و آسیب دیده است.

در فرآیند خیساندن قهوه ، جداسازی مبتنی بر تراکم دوباره پس از تخمیر انجام می شود. دم کردن قهوه در کانالهای آب جاری شناور است و لوبیای شناور را از هم جدا می کند. در روش پردازش خشک و در ایستگاه خشک کردن ، زوایایی را با تخته های لرزان ، دانه های شکسته ، پوسته های توخالی ، لبه های خشک و اجسام خارجی متراکم تر نیز برش می دهند.
تراکم قهوه با منشاء مختلف

اگرچه استثنائاتی وجود دارد ، کریس کورمن ، مدرس دوره های قهوه ، می تواند تراکم قهوه را از منشاء مختلف پیش بینی کند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین مکان های بازدید در تایلند
جمعه 8 آذر 1398 ساعت 19:28 | بازدید : 175 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

تایلند مجموعه ای از صحنه های انیمیشن است که شامل شهرهای شلوغ امروزی شلوغ با موتورسواری و توک تکس ها ، معابد بودایی با راهب های نارنج شده به رنگ نارنجی ، قبیله های تپه ای که صنایع دستی می فروشند ، مناظر سرسبز با دهکده های کشاورزی سنتی ، ویرانه های باستانی و سواحل خیره کننده سرشار از زرق و برق دار است. سواحل و تالاب های آبی. چنین پرتره فریبنده ای توضیح می دهد که چرا تایلند محبوب ترین مقصد سفر جنوب شرقی آسیا است.



کسانی که به دنبال گذراندن چند هفته در کاوش در جزایر گرمسیری هستند باید به سمت عکس های کامل جزایر تایلند بروند. اگر انرژی هیجان انگیز یک شهر پایتخت بیشتر سبک شما باشد ، بانکوک بیشتر از آنکه تجربه ای فراموش نشدنی را رقم بزند ، خواهد بود. برای رسیدن به چنگال طبیعت و درک بیشتر در مورد قومیت های مختلف در تایلند ، شهر چیانگ مای به عنوان نقطه پرش کامل به مناظر کوهستانی شمال خدمت می کند.

این نمای کلی از بهترین مکانهای بازدید در تایلند نشان می دهد که جاذبه های فرهنگی ، تاریخی و طبیعی از کجا می توانید پیدا کنید. برای اطلاعاتی در مورد محبوب ترین جزایر و سواحل تایلند ، این لیست جزایر را نیز مشاهده کنید.

Chiang Rai شمالی ترین شهر تایلند ، مرکز اصلی تجارت مثلث طلایی است که حاوی مرزهای تایلند ، لائوس و میانمار است. شهر شلوغی که همه چیز را برای همه ارائه می دهد ، Chiang Rai اغلب به عنوان پایه ای برای کاوش در مناطق اطراف مورد استفاده قرار می گیرد. این شهر در طول روز ساکت است ، وقتی که اکثر گردشگران بسته آن در سفرهای روزانه قرار می گیرند ، اما شب ها چراغ های نئونی چشمک می زنند و غرفه های سوغاتی و رستوران ها در عمل بهار می شوند. بازدید از تایلند.

هنگامی که فقط در یک روستای آرام در شمال تایلند ، پیایی اکنون یک شهر پررونق است که بخشی از حلقه پسر Mae Hong Son است که بین Chiang Mai و Mae Hong Son قرار گرفته است. با توجه به دره زیبا و فضای آرامش ، Pai یک مقصد مورد علاقه در میان کوله پشتی ها و گردشگرانی است که مایل به کشف منطقه هستند. با قرار گرفتن پای در کوهپایه کوهها گزینه های مختلفی برای پیاده روی و بازدید از قبایل تپه وجود دارد. همچنین فقط در خارج از شهر اردوگاه های فیل ، چشمه های آب گرم و آبشارهای زیبا وجود دارد. علاوه بر این ، رود Pai ماجراهای لوله و آب و سفید را ارائه می دهد.

برچسب‌ها: دیدنی تایلند ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قهوه فواید جالبی داره که باید بدونید
پنج شنبه 7 آذر 1398 ساعت 14:38 | بازدید : 169 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

وقتی مردم به قهوه فکر می کنند ، معمولاً به توانایی آن برای تأمین انرژی فکر می کنند. با این حال ، براساس برخی تحقیقات ، می تواند برخی از مزایای مهم سلامتی دیگر مانند خطر ابتلا به سرطان کبد ، دیابت نوع 2 و نارسایی قلبی را نیز به شما ارائه دهد.

کارشناسان تخمین می زنند که در سراسر جهان ، روزانه 2.25 میلیارد فنجان قهوه مصرف می شود.

محققان فواید نوشیدن قهوه را برای شرایطی مانند دیابت ، بیماری قلبی عروقی ، بیماری التهابی روده و بیماری کبد بررسی کرده اند. شواهدی وجود دارد که برخی از این ادعاها را پشتیبانی می کند اما نه همه.



قهوه حاوی تعدادی ماده مغذی مفید از جمله ریبوفلاوین (ویتامین B-2) ، نیاسین (ویتامین B-3) ، منیزیم ، پتاسیم و ترکیبات مختلف فنولیک یا آنتی اکسیدان ها است. برخی از متخصصان پیشنهاد می کنند که این و سایر ترکیبات موجود در قهوه می توانند به روش های مختلف برای بدن انسان مفید باشند.

در این مقاله به بررسی مزایای سلامتی نوشیدن قهوه ، شواهد اثبات این مزایا و خطرات نوشیدن قهوه پرداخته شده است.
5 فواید نوشیدن قهوه

منافع بالقوه بهداشتی منبع معتبر مرتبط با نوشیدن قهوه شامل موارد زیر است:

    محافظت در برابر دیابت نوع 2 ، بیماری پارکینسون ، بیماری کبد و سرطان کبد
    ارتقاء قلب سالم

در بخش های زیر ، این مزایا را با جزئیات بیشتری پوشش می دهیم.
1. قهوه و دیابت
قهوه ممکن است به جلوگیری از دیابت نوع 2 و برخی شرایط دیگر کمک کند.

قهوه ممکن است به محافظت در برابر دیابت نوع 2 کمک کند.

در سال 2014 ، محققانی که داده های خود را در مورد بیش از 48000 نفر جمع آوری کردند ، دریافتند که افرادی که مصرف قهوه خود را حداقل یک فنجان در روز بیش از 4 سال افزایش داده اند ، 11? خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را نسبت به افرادی که مصرف خود را افزایش نمی دهند ، داشتند.

یک منبع متاآنالیز معتبر از سال 2017 به این نتیجه رسید که افرادی که روزانه چهار تا شش فنجان قهوه کافئین دار یا کافئین دار بنوشند ، خطر ابتلا به سندرم متابولیک از جمله دیابت نوع 2 را کمتر دارند.
2. قهوه و بیماری پارکینسون

مطالعات مختلف نشان داده اند که کافئین ، که در قهوه و بسیاری از نوشیدنی های دیگر وجود دارد ، ممکن است به محافظت در برابر بیماری پارکینسون کمک کند.

یک تیم به این نتیجه رسیدند که مردانی که روزانه بیش از چهار فنجان قهوه می نوشند ممکن است خطر ابتلا به پارکینسون را پنج برابر کمتر از افرادی باشد که ندارند.

علاوه بر این ، یک مطالعه در سال 2012 ، کافئین موجود در قهوه ممکن است به کنترل حرکت در افراد مبتلا به پارکینسون کمک کند.

یافته های یک متاآنالیز سال 2017 حاکی از ارتباط بین مصرف قهوه و خطر کمتری از بیماری پارکینسون ، حتی در بین افرادی است که سیگار می کشند. این تیم همچنین دریافتند افرادی که قهوه می نوشند ممکن است کمتر دچار افسردگی و شرایط شناختی مانند آلزایمر شوند.

منبع معتبر کافی برای اثبات این موضوع وجود ندارد که نوشیدن قهوه بدون کافئین به جلوگیری از بیماری پارکینسون کمک می کند.
3. قهوه و سرطان کبد

محققان ایتالیایی دریافتند که مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان کبد را حدود 40 درصد کاهش می دهد. برخی از نتایج حاکی از آن است که افرادی که روزانه سه فنجان می نوشند ممکن است 50? خطر کمتری داشته باشند.

همچنین ، یک منبع بازبینی ادبی در سال 2019 به این نتیجه رسیده است که "مصرف قهوه احتمالاً خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش می دهد."

4- قهوه و سایر بیماریهای کبدی

یک منبع متاآنالیز معتبر از سال 2017 نتیجه گرفت که به نظر می رسد مصرف هر نوع قهوه خطر ابتلا به سرطان کبد ، بیماری کبد چرب غیر الکلی و سیروز را کاهش می دهد.

افرادی که قهوه مصرف می کنند نیز ممکن است خطر ابتلا به بیماری سنگ کیسه صفرا را کاهش دهند.

در سال 2014 ، محققان مصرف قهوه را در بین مبتلایان به کلانژیت اسکلروز پیشین (PSC) و سیروز صفراوی اولیه (PBC) بررسی کردند. این شرایط خود ایمنی است که بر مجاری صفراوی در کبد تأثیر می گذارد.

آنها دریافتند که افراد مبتلا به PSC احتمالاً قهوه کمتری نسبت به افراد فاقد شرایط قهوه دارند. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد میزان مصرف قهوه در بین افراد با یا بدون PBC متفاوت است.

همچنین ، یک مطالعه در سال 2014 حاکی از ارتباط بین مصرف قهوه و خطر پایین تر از مرگ ناشی از سیروز غیر مرتبط با هپاتیت است. محققان پیشنهاد کردند که نوشیدن دو یا چند فنجان قهوه در روز ممکن است 66? خطر را کاهش دهد.
5- قهوه و سلامت قلب

یک مطالعه در سال 2012 نتیجه گرفت که نوشیدن قهوه در اعتدال یا مصرف حدود دو وعده 8 اونس در روز ، ممکن است در مقابل نارسایی قلبی محافظت کند.

افرادی که هر روز مقادیر متوسط ??قهوه می نوشند ، در مقایسه با افرادی که نکردند ، خطر ابتلا به نارسایی قلبی 11? کمتر داشتند.

یک منبع متاآنالیز معتبر 2017 نشان داد که مصرف کافئین ممکن است حداقل برای سلامت قلب و عروق ، از جمله فشار خون ، فواید کمی داشته باشد.

با این حال ، برخی از مطالعات حاکی از وجود سطوح بالاتر چربی خون (چربی) و کلسترول در افرادی است که قهوه بیشتری مصرف می کنند.

آیا قهوه بدون قهوه فواید یا خطری دارد؟ در اینجا بیشتر بیاموزید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تایلند و تور گیاهان زهکشی آب و هوای محلی و زندگی روزمره حیوانات
شنبه 2 آذر 1398 ساعت 22:51 | بازدید : 124 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

تایلند ، مکانی واقع در مرکز سرزمین اصلی آسیای جنوب شرقی. تایلند که کاملاً در مناطق گرمسیری قرار دارد ، اکوسیستم های مختلفی از جمله بخش های جنگلی مرتفع از مرزهای شمالی ، مزارع حاصلخیز برنج در دشت های مرکزی ، فلات پهن در شمال شرقی و سواحل ناهموار را در کنار شبه جزیره جنوبی باریک قرار دارد.
تا سرانجام 50٪ بعدی قرن بیستم ، تایلند در اصل یک کشور کشاورزی بود ، اما به این دلیل که شصت روز افزون تعداد افراد به بانکوک ، وجوه و همچنین به شهرهای دیگر نقل مکان کرده اند. با وجود اینکه سطح کلانشهر بانکوک بالاتر همچنان مرکز شهر برتر این کشور است ، می توانید شهرهای بزرگ دیگری را پیدا کنید که شامل Chiang Mai در شمال ، Nakhon Ratchasima (خرات) ، Khon Kaen و Udon Thani در شمال شرقی ، پاتایا است. در حالی که در جنوب شرقی و هات یای از جنوب به طور قابل توجهی قرار دارند.
سیام ، به عنوان رسما تا سال 1939 به تایلند گفته می شد ، به هیچ وجه تحت سلطه استعمار اروپا قرار نگرفت. سیام بی طرف به سلطنت مطلق تا انقلاب در سال 1932 اداره می شد. زیرا در آن زمان تایلند همچنان یک سلطنت مشروطه است و همه قانون اساسی های بعدی برای پارلمان منتخب تأمین شده اند. با این حال ، اقتدار سیاسی به طور مکرر از ارتش نگهداری می شود ، که در نتیجه کودتاها توانایی خود را از دست داده است. در 20 سال گذشته در قرن بیستم و ده سال اصلی در بیست و یکم ، دموکراسی پارلمانی به طور پیوسته به کمک های شناخته شده تری دست یافت. اگرچه فاجعه ای در سال 2006 پدید آمد ، هنگامی که ارتش با هماهنگی در حالی که از سلطنت استفاده می کرد ، یک دولت منتخب را سرنگون می کرد ، انتخابات جدید پارلمان - همانطور که از طرف مقامات موقت وعده داده شده بود - در سال 2007 برگزار شد.
زمین

تایلند ، که دارای اسپانیا یا فرانسه است ، دارای دو نقطه جغرافیایی گسترده است: یک بخش بزرگ بزرگ در طول شمال به همراه یک ضلع شبه جزیره کوچک در جنوب. بدنه پیشرو در این کشور توسط میانمار (برمه) در غرب ، لائوس در شمال و شرق ، کامبوج در جنوب شرقی شما ، به همراه خلیج تایلند به سمت جنوب احاطه شده است. شبه جزیره تایلند در امتداد گوشه جنوب غربی کشور شما در امتداد لبه شرقی شبه جزیره مالایا به سمت جنوب کشیده می شود. میانمار قسمت غربی شبه جزیره را تا آنجا که Isthmus Kra گسترش می دهد ، پس از آن تایلند تمام شبه جزیره شما را اشغال می کند تا اینکه در نهایت به مرز جنوبی خود با مالزی در حدود عرض جغرافیایی شش درجه ای رسید.
تسکین

مناظر تایلند از کوههای کاهش یافته گرفته تا دشتهای آبرفتی حاصلخیز که دارای لکه های برنج تا سواحل ماسه ای مستقر در میان عرض جغرافیایی استوایی موسمی آسیایی است ، متفاوت است. این مکان به پنج منطقه فیزیولوژیک متمایز تقسیم شده است: کوه های تاشو در حالی که در شمال و غرب ، فلات خارات در شمال شرقی ، حوضه رودخانه چائو فریا در داخل مرکز ، گوشه دریایی منطقه مرکزی شما در داخل جنوب شرقی و همچنین بخش شبه جزیره باریک و باریک از جنوب غربی.
کوههای شمالی ، ادامه جنوب شرقی از رویکرد فراز و نشیب که هیمالیا را شکل داده است ، در امتداد مرز در امتداد مرز تایلند و میانمار طولانی می شوند و به همان اندازه از شمال مالزی به جنوب دسترسی دارند. پشته های گرانیتی طولانی زمانی شکل گرفته اند که توده های خوبی از سنگ مذاب در مسیرهای قدیمی رسوبی قدیمی به سمت بالا حرکت کنند. قله های معمولی در حدود پنج ، دویست فوت (L ، 600 متر) از سطح دریا. کوه اینتنان با 8481 فوت (2،585 متر) بالاترین سطح کشور ، در شمال غربی تایلند ، نزدیک به شهر تاریخی چیانگ مای قرار دارد. شهر توسط کوه Suthep تحت الشعاع قرار گرفته است ، صفحه وب حرم مشهور بودایی به علاوه کاخ تابستان سلطنتی. چندین تپه سنگ آهک ناهموار دارای غارهایی است که از آن بقایای افراد ماقبل تاریخ واقعاً گودبرداری شده است.
شمال شرقی حیرت انگیز است در حالی که از فلات خارات استفاده می کنید ، یک تابلوفرش عظیم که از طریق رودخانه مکونگ در حدود شمال و شرق قرار دارد. با بالا آمدن در کنار دو گسل پوسته عمود بر هم چیده شد - یکی گرایش شمال-جنوب در غرب و دیگری از شرق به غرب در جنوب. در نتیجه ، سنگهای رسوبی بنیادی به خلاف برخاسته شدن از یکنواخت ، کج شدند. این کج ، دامنه هایی از تپه ها و کوه های بسیار کم در امتداد لبه های غربی و جنوبی فلات شما ایجاد کرده است: به ترتیب کوه های Phetchabun و Dangrek (تایلندی: دونگ راک). اسکله های این ارتفاعات از حوضه ساده Chao Phraya به غرب و همچنین پایه کامبوج در جنوب غافل می شوند. ارتفاعات سطح فلات خارات در حدود 650 فوت (دویست متر) در شمال غربی تا حدود سیصد پا (نود متر) در جنوب شرقی قرار دارد. زمین در حال چرخش است ، به علاوه تپه های مرتفع نیز مطابق با شیب زمین به سمت جنوب شرقی شیب می گیرند.

واقع در میان رشته کوه های شمالی و غربی و فلات خورات قطعاً حوضه رودخانه بزرگ چائو فرایا است ،

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی
شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت 22:21 | بازدید : 164 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی

هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی

هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی

هتل تانگو یکی از هتل های سه ستاره منطقه زیبای سامویی است که دارای امکانات مناسبی نظیر استخر ، اینترنت رایگان و موقعیت مناسب در ساحل است.

اتاق های هتل مبله و رو به اقیانوس هستند و در آن ها تلویزیون وجود دارد. این هتل تا اسکله ی Seatran 5 دقیقه فاصله دارد. فاصله ی هتل تا فرودگاه سامویی ۳ کیلومتر است. میهمانان هتل می توانند از تمام امکانات تفریحی و رفاهی هتل استفاده کنند. میهمانان هتل می توانند برای صرف غذا به رستوران هتل بروند. کارکنان این هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند.

هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی

هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی

این هتل دارای استخر روباز برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای رستوران هایی با غذاهای محلی نیز می باشد. این هتل برای مسافران تور تایلند بهترین و مناسب ترین هتل ۴ ستاره در تایلند میباشند این هتل,هتلی مناسب است.

این هتل ساحلی حدود ۱۹ دقیقه با مرکز خرید اصلی Chaweng فاصله دارد. فرودگاه سامویی ۱۰ دقیقه با ماشین تا اینجا فاصله دارد.

هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی

هتل تانگو و جزئیات کامل تانگو سامویی

سرویس هماهنگی تورهای سیاحتی، خشک شویی و مراقبت از کودکان تدارک دیده شده است. می توانید یک جیپ، موتور یا ون اجاره کنید و در جزیره ی سیاحت بپردازید یا در مرکز ورزشی هتل ورزش و استراحت کنید.
رستوران Bistro واقع در ساحل Calamare، انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. دسرهای لذیذ به همراه یک دی جی نیز در کافه ی هتل ارائه می شوند. سرویس اتاق ها نیز فراهم می باشد.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی
شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت 22:19 | بازدید : 159 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی

هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی

هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی

هتل سه ستاره تایی هاوس یکی از هتل های جدید سامویی به شمار می رود که امکانات بی نظیری را برای گردشگران و مسافران این منطقه به ارمغان می آورد.

هتل تایی هاوس بیچ ریزورت یکی از هتل های تایلند می باشد این هتل ۳ ستاره مسافران خود را با امتیاز ۸٫۵ بسیار راضی نگه داشته است این هتل در شهر توریستی سامویی واقع شده است که شما می توانید برای اقامت در تور سامویی انتخاب کنید .

از مهمترین ویژگی های هتل تایی هاوس بیچ ریزورت میتوان اتاق غیر سیگاری و پارکینگ رایگان و شاتل فرودگاه و وای فای رایگان را نام برد

هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی

هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی

در صورتی که امکانات و هزینه ی Thai House Beach Resort برای شما مناسب بود این مکان را انتخاب کنید .لازم به ذکر است اتاق ها در ساعت ۲:۰۰ PM – 11:00 PM به مسافر تحویل داده شده و در ساعت از مسافر تحویل گرفته میشود که به شما زمان کافی برای آماده کردن و بسته بندی چمدان ها را میدهد

هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی

هتل تایی هاوس و جزئیات کامل تایی هاوس سامویی

این هتل بر روی ساحل Lamai با شن های سفید قرار گرفته که اتاق هایی لوکس و راحت دارد. باغات سرسبز گرمسیری زیبا به همراه استخر فضای باز و سرویس واساژ از امکانات جانبی آن می باشند. فرودگاه سامویی در فاصله ی نیم ساعتی از این ریزورت واقع شده و به راحتی توسط ماشین، اتوبوس و قایق قابل دسترسی است بنابراین برای مسافرانی که به دنبال آفتاب، دریا و شن هستند بسیار مناسب است. مرکز شهر نیز تنها چند دقیقه پیاده تا اینجا فاصله دارد.

رستوران Thai Spices انواع غذاهای تازه ی دریایی را سرو می کند و طی روزهای خاصی در ساحل جشن باربیکیو به همراه موسیقی زنده برگزار می نماید.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی
شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت 22:17 | بازدید : 153 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

یکی از هتل های زیبا و سه ستاره سامویی که بسیار زیبا می باشد.

هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی

هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی

هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی

این هتل زیبا که هتل بان تالای نام دارد در نزدیکی ساحل Chaweng واقع شده است و فاصله ی کمی با مراکز خرید این منطقه دارد.

یک رستوران ساحلی، یک استخر و پارکینگ رایگان از امکانات تکمیلی آن می باشند. خانه های ییلاقی وسیع این هتل با دکوراسیونی مدرن و بالکن هایی به رو باغ، استخر یا ساحل همراه هستند و با یخچال کوچک و تلویزیون نیز تجهیز شده اند.

مهمانان می توانند در میان جنگل های سرسبز گرمسیری قدم بزنند یا بر روی تراس هتل استراحت کنند.

هتل بان تالای که در ساحل چاونگ واقع شده است ،انتخابی مناسب برای اقامت شما می باشد. این هتل گلچینی ازبهترین خدمات و امکانات را دارا می باشد.

هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی

هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی

خانه های ییلاقی وسیع این هتل با دکوراسیونی مدرن و بالکن هایی به رو باغ، استخر یا ساحل همراه هستند و با یخچال کوچک و تلویزیون نیز تجهیز شده اند.مهمانان می توانند در میان جنگل های سرسبز گرمسیری قدم بزنند یا بر روی تراس هتل استراحت کنند.

سرویس کرایه ی ماشین و دفتر توریستی برای هماهنگی تورهای سیاحتی نیز در دسترس می باشند.
مجموعه ای از غذاهای تایلندی و بین المللی را می توانید در رستوران ساحلی میل کنید. همچنین می توانید سفارش که غذا در داخل سالن یا در فضای باز برای شما سرو شود.

هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی

هتل بان تالای و جزئیات کامل بان تالای سامویی

این ریزورت حدود دقیقه پیاده تا Tesco Lotus و Makro فاصله دارد. فرودگاه سامویی نیز در فاصله ی ۱۵ دقیقه با هتل قرار گرفته است.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی
شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت 22:15 | بازدید : 144 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل جنگلی زیبا و دیدنی واریندا گاردن که بسیار زیبا می باشد.

هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی

هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی

هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی

هتل واریندا گاردن یک هتل جنگلی بسیار زیبا است که دیدن عکس های ان شما را ترقیب به اقامت در آن می کند در این هتل ۴۳ اتاق زیبا و ویلایی وجود دارد که گویی در قطعه ای از بهشت قرار گرفته و ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد.

از مهمترین ویژگی های واریندا گاردن ریزورت میتوان دوستدار حیوانات و اتاق غیر سیگاری و پارکینگ رایگان و رستوران و اتاق های خانوادگی و شاتل فرودگاه و وای فای رایگان و استخر روباز را نام برد .

هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی

هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی

در صورتی که امکانات و هزینه ی Varinda Garden Resort برای شما مناسب بود این مکان را انتخاب کنید .لازم به ذکر است اتاق ها در ساعت ۲:۰۰ PM – 12:00 AM به مسافر تحویل داده شده و در ساعت از مسافر تحویل گرفته میشود که به شما زمان کافی برای آماده کردن و بسته بندی چمدان ها را میدهد.

هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی

هتل واریندا گاردن و جزئیات کامل واریندا گاردن سامویی

سالن ورزشی در فضای آزاد، کتابخانه ی کوچک، اتاق خوانندگی، دفتر توریستی برای هماهنگی تورها و کرایه ی دوچرخه هم در اینجا فراهم شده اند.
همه روزه صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می گردد و در رستوران Ruan Mai، انواع غذاهای تایلنی و بین المللی سرو می شود. این رستوران فضایی قدیمی و آرام دارد و با مبلمانی چوبی و دست ساز تزئین و طراحی شده اند.فرودگاه سامویی در فاصله ی ۴۵ دقیقه ای واقع شده است.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک
شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت 22:11 | بازدید : 159 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

یکی از هتل های زیبای شهر سامویی تایلند این هتل زیبا می باشد که در ادامه امکانات ان را توضیح می دهیم

هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک

هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک

هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک

هتل آدریاتیک پلاس بانکوک جزو هتل های ۴ ستاره این شهر می باشد که دارای ۳۹۶ اتاق و سوئیت می باشد که برای برگزاری انواع نشت ها ساخته شده است.

این هتل یک لابی با با پذیرش ۲۴ ساعته، گاوصندوق امانات، رستوران، بار، خدمات خشک‌شویی و سرویس اتاقها را دارد و همچنین خدماتی عالی، به مهمانانش ارائه می‌دهد.

هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک

هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک

هتل آدریاتیک پالاس بانکوک در بانکوک یک محل اقامت ایده آل است. هتل تا مرکز شهر ۳ کیلومتر فاصله دارد و گردشگران می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به جاذبه های تفریحی شهر  و دیدنی های بانکوک دسترسی داشته باشند. اسکله ی Witthayu ، معبد Lingam و سفارت سوئیس در نزدیکی این هتل واقع شده اند.

دسترسی خیلی خوبی به بازارهای خوب بانکوک مثل پلاتینیوم و بازارهای شبانه داره، خیلی آرومه و منظره نسبتا خوبی داره اگه طبقات بالا رو بهتون بدن(ما طبقه ۲۴ بودیم)، اما کارمندای خوبی متاسفانه نداره مخصوصا پذیرش، زیاد روی استخرشم حساب نکنید، داخل اتاقها هم زیاد تمیز نیست و بنظر یکم کمتر رسیدگی میکنن برای نو کردن وسایلاشون

هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک

هتل آدریاتیک پلاس و جزئیات کامل آدریاتیک پلاس بانکوک

استخر هتل و آب‌نمای کوچک آن، به سبک اروپایی طراحی شده است. همچنین هتل یک استخر بی‌نظیر به شکل حمام‌های سنتی رومی دارد که فن‌آوری‌های مدرنیته را با فضایی کلاسیک ادغام کرده است. هم‌چنین، این‌جا می‌توانید از خدمات ماساژ لذت ببرید و یا در سالن بدن‌سازی ورزش کرده و لذت ببرید.

این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره معروف بانکوک است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل آیلند بیچ سامویی
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:49 | بازدید : 163 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل سه ستاره ای که در منطقه ساحل چاونگ قرار گرفته است و دارای استخری زیبا و روباز بوده که خدمات ویژه ای را ارائه می کند.

هتل آیلند بیچ و جزئیات کامل آیلند بیچ سامویی

هتل آیلند بیچ و جزئیات کامل آیلند بیچ سامویی

هتل آیلند بیچ و جزئیات کامل آیلند بیچ سامویی

هتل آیلند بیچ یکی از هتل های سه ستاره تایلند است که علاوه بر ساحل دارای منطقه جنگلی می باشد و در منطقه آرامی واقع شده و داراری معماری بسیار زیبای تایلندی می باشد .

این ریزورت در شمال ساحل Chaweng قرار گرفته که می توانید در زیر آفتاب و در کنار نخل های تنومند و خمیده استراحت کنید و پس از آن برای خنک شدن در آب نیلگون دریا شنا کنید. این هتل با ارایه ی خدماتی مناسب به مسافران تور تایلند یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر سامویی تایلند لقب گرفته است.

هتل آیلند بیچ و جزئیات کامل آیلند بیچ سامویی

هتل آیلند بیچ و جزئیات کامل آیلند بیچ سامویی

این هتل از تلفیقی از فرهنگ سنتی تایلند و امکانات مدرن تشکیل شده و مخصوص مسافرانی است که عاشق هیجان، آسایش و سکوت می باشند. مسافرانی که به ماجراجویی علاقه دارند می توانند طی سفری با قایق به دیدن جزیره ی راز آلود Mat-Lang بروند. پس از یک روز پرتحرک نیز می توانند در زیر ماساژهای سنتی تایلندی استراحت کنند.

هتل آیلند بیچ و جزئیات کامل آیلند بیچ سامویی

هتل آیلند بیچ و جزئیات کامل آیلند بیچ سامویی

امکانات تفریحی و سرگرمی

قایقرانی ، استخر روباز ، ماساژ ، زمین گلف ، غواصی و امکانات ورزشهای آبی

غذا و نوشیدنی

بار ،صبحانه در اتاق و اسنک با

خدمات

خدمات اتاق ،صرافی ،خدمات تورها ،خشکشویی ،پذیرش شبانه روزی ،انبار بار و چمدان ،ترانسفر فرودگاهی ،سوئیت ماه عسل و …

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل ایبس سامویی
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:46 | بازدید : 157 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل سه سناره ایبس سامویی دارای زیبایی های بسیار جذابی بوده و دارای 209 عدد اتاق مناسب برای استراحت بوده و دارای فضای زیبا برای تفریح می باشد.

هتل ایبس و جزئیات کامل ایبس سامویی

هتل ایبس و جزئیات کامل ایبس سامویی

هتل ایبس و جزئیات کامل ایبس سامویی

یکی از هتل های سه ستاره سامویی است که دقیقا در ساحل قرار گرفته ولی به علت دور بودن از سواحل معروف سامویی دارای مکانی آرام و بکر می باشد هتل ایبس سامویی دارای امکانات بی نظیری نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

هتل ۳ ستاره ایبیس سامویی یکی از اقامتگاه های ساحلی شهر است که در منطقه ای دنج و آرام قرار داشته و از طبیعتی سبز و خوش آب و هوا بهره مند می باشد. البته این هتل سه ستاره از سایر سواحل معروف شهر فاصله دارد . ساختمان هتل از فضای داخلی و خارجی مدرن و زیبایی تشکیل شده که به بسیاری از امکانات مدرن و خدمات رفاهی ۲۴ ساعته و سرویس دهی توسط کادر مجرب مجهز است . هدف کادر هتل ، جلب رضایت گردشگران و فراهم کردن سفری لذت بخش و خاطره انگیز برای ایشان است .

هتل ایبس و جزئیات کامل ایبس سامویی

هتل ایبس و جزئیات کامل ایبس سامویی

می توانید در این هتل دوچرخه اجاره کنید و به دیدن اماکن محلی از جمله ماهیگیری بروید. برای سفرهای طولانی می توانید اتومبیل اجاره کنید.می توانید در کنار استخر زیبایی که در کنار ساحل دلفریب جای گرفته یا بر روی شن های نرم ساحل استراحت کنید. از بوفه ی باربیکیو عالی هتل لذت برده و از طعم لذیذ غذاهای رستوران هتل استفاده کنید.

هتل ایبس و جزئیات کامل ایبس سامویی

هتل ایبس و جزئیات کامل ایبس سامویی

فاصله هتل تا ساحل ۳ دقیقه پیاده و تا فرودگاه ۱۰ دقیقه است. قیمت هتل نیز دربرابر خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند مناسب است.

آدرس هتل ایبیس: Bophut Beach, Surat Thani, Koh Samui, 84320 Bophut , Thailand
تلفن هتل ایبیس: ۰۰۶۶۲۶۵۹۲۸۸۸
تعداد اتاق هتل ایبیس سامویی: ۲۰۹

این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل هوچا سامویی
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:42 | بازدید : 178 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

یکی از هتل های سه ستاره معروف سامویی که دارای ویژگی ها و امکانات بسیار زیادی می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار ساحل بوده.

هتل هوچا و جزئیات کامل هوچا سامویی

هتل هوچا و جزئیات کامل هوچا سامویی

هتل هوچا و جزئیات کامل هوچا سامویی

هتل هوچا یکی از بهترین هتل های سه ستاره سامویی می باشد که دارای امکانات مناسب برای توریست ها و گردشگران بوده و از استخر رو باز و پارکینگ رایگان بهره برده است.

هتل Hutcha Resort یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر کوسامویی واقع در کشور تایلند است. هتل در شمال کوسامویی واقع شده و دسترسی آسانی به ساحل و روستای مائِنام و بازار محلی دارد. این هتل ۳۹ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، خدمات بلیط، صندوق امانات، استخر رو باز، ساحل خصوصی، قایقرانی، ماهیگیری، ماساژ و اجاره خودرو اشاره کرد.

هتل هوچا و جزئیات کامل هوچا سامویی

هتل هوچا و جزئیات کامل هوچا سامویی

اقامتگاه های مدرن این هتل با آب گرم و بالکن های خصوصی تجهیز شده اند و دارای استخر فضای باز، رستوران ساحلی و پارکینگ رایگان می باشند. اتاق ها همگی دارای پنکه ی سقفی یا تهویه هوا می باشند. دوش، حمام خصوصی و لباس حمام نیز در آنها فراهم شده است.مهمانان می توانند از ماساژ تایلندی استفاده کنند. اینترنت پرسرعت نیز در اماکن عمومی هتل قابل دسترسی است.

هتل هوچا و جزئیات کامل هوچا سامویی

هتل هوچا و جزئیات کامل هوچا سامویی

رستوران هوچا صبحانه ای آمریکایی به همراه مجموعه ای از غذاهای تایلندی و بین المللی را در کنار منظره ای زیبا از دریا سرو می کند. کافه ی هتل نیز انواع نوشیدنی و کوکتل های لذیذ را ارائه می دهد.
این ریزورت که در شمال جزیره ی سامویی قرار گرفته، دسرسی مستقیم و راحتی به ساحل و دهکده ی Maenam دارد و یک بازار محلی هم در کنار آن قرار گرفته است.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل مونتین پاتایا
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:40 | بازدید : 132 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل مونتین و جزئیات کامل مونتین پاتایا

هتل مونتین و جزئیات کامل مونتین پاتایا

هتل مونتین و جزئیات کامل مونتین پاتایا

هتل مونتین یکی از هتل های سه ستاره شهر پاتایا بوده که تنها ۵ دقیقه با مرکز شهر فاصله داشته و بسیار نزدیک Central Festival می باشد.

فاصله هتل مونتین پاتایا تا مرکز خريد فستیوال سنترال ۵دقيقه استو ۱۵ دقيقه سواره تا ايستگاه اتوبوس فاصله دارد. از امکانات هتل ميتوان به مرکز اداري، دفتر گردشگري، زمين بازي کودکان، اتومبيل کرايه و خدمات خشکشويي اشاره کرد.

ميهمانان ميتوانند در کلاسهاي يوگا و ايروبيک که در باشگاه هتل برگزار ميشوند شرکت نموده و يا از آواز خواندن با ساير دوستان در کلوپ شبانه لذت ببرند.

هتل مونتین و جزئیات کامل مونتین پاتایا

هتل مونتین و جزئیات کامل مونتین پاتایا

این هتل در مکانی ایده ال در خیابان ساحلی واقع شده است. طراحی این هتل مناسب برای سفرهای تفریحی و تجاری است. از این هتل امکان دسترسی آسان به مناطق پر طرفدار شهر مانند: Embassy of Romania, Tequila Reef, Lux Beauty Salon Spa به راحتی امکان پذیر است

میهمانان تور تایلند میتوانند در کلاسهای یوگا و ایروبیک که در باشگاه هتل برگزار میشوند شرکت نمایند. از دیگر امکانات هتل میتوان به مرکز اداری، دفتر گردشگری، زمین بازی کودکان، اتومبیل کرایه و خدمات خشکشوییاشاره کرد.کافی شاپ شبانه روزی Verandah، با سرو خوراکهای ویژه تایلندی، ویتنامی و بین المللی از میهمانان تور تایلند پذیرایی میکنند. رستوران چینیMarco Polo نیز خوراکهای مختلف را در کاسه های کوچک و متعدد سرو میکند.هتل ۱۵ دقیقه سواره تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد.

هتل مونتین و جزئیات کامل مونتین پاتایا

هتل مونتین و جزئیات کامل مونتین پاتایا

از دیگر امکانات هتل میتوان به مرکز اداری، دفتر گردشگری، زمین بازی کودکان، اتومبیل کرایه و خدمات خشکشویی اشاره کرد.کافی شاپ شبانه روزی Verandah، با سرو خوراکهای ویژه تایلندی، ویتنامی و بین المللی از میهمانان پذیرایی میکنند.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف پاتایا است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل گاردن سی ویو ریزورت
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:37 | بازدید : 147 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )


در ساحل پاتایا واقع شده است و داراری اتاق های مناسب با امکاناتی نظیر تهویه مناسب ، وان مجهز ، بالکن رو به ساحل و سرویس خواب راحت می باشد.

هتل گاردن سی ویو ریزورت و جزئیات کامل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا

هتل گاردن سی ویو ریزورت و جزئیات کامل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا

هتل گاردن سی ویو ریزورت و جزئیات کامل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا

یکی از هتل های سه ستاره پاتایا هتل گاردن سی ویو می باشد که در ساحل پاتایا واقع شده است و داراری اتاق های مناسب با امکاناتی نظیر تهویه مناسب ، وان مجهز ، بالکن رو به ساحل و سرویس خواب راحت می باشد.

این هتل دارای استخر رو باز می باشد.تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی یک ساعت و نیم فاصله دارد.اتاق ها دارای حمام با وال بالکن با منظره زیبا ، تلویزیون کابلی ، مینی بار،صندوق امانات می باشد .

هتل گاردن سی ویو ریزورت و جزئیات کامل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا

هتل گاردن سی ویو ریزورت و جزئیات کامل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا

این هتل ۳ ستاره دارای امکانات کامل و عالی می باشد و در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. واقع در ساحل پاتایا می باشد این هتل را برای کسانی پیشنهاد می کنیم که به هتل های ساحلی علاقه دارند. این هتل ۵ دقیقه رانندگی تا ساحل پاتایا فاصله دارد.

 اتاق ها:

هتل گاردن سی ویو مجموعا ۳۷۴ اتاق دارد که همگی به سبکی مدرن و با ظرافت چیده شده اند.

اتاق های این هتل به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

۱۲۴ اتاق سوپریور

۸۴ اتاق BAY WINGS

۶۵ اتاق دلوکس

۶۴ اتاق CHALET BUNGALOW

۲۰ ویلا

۱۲ اتاق MINISUITES

۴ رویال سوئیت

۱ جونیور سوئیت

هتل گاردن سی ویو ریزورت و جزئیات کامل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا

هتل گاردن سی ویو ریزورت و جزئیات کامل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا

غذاهای بین المللی را می توانید در رستوران چیونگ فا Cheung Pha سرو کنید و لذت ببرید . اسنک و نوشیدنی در کافی شاپ هتل گاردن سی ویو پاتایا ارائه می شود .

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف پاتایا است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تورتایلند و معرفی هتل ای وان استار پاتایا
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:34 | بازدید : 170 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )


در نزدیکی مراکز خرید و مناطق ساحلی واقع شده است،مکانی ایده آل برای سفرهای کاری و تفریحی شما می باشد.از این هتل مهمانان دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری دارند.

هتل ای وان استار و جزئیات کامل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار و جزئیات کامل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار و جزئیات کامل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار یک هتل سه ستاره است که بسیار نزدیک ساحل شهر زیبای پاتایا بوده که دارای رستوران و یک استخر روباز بودخ و خدمات اینترنتی رایگان نیز دارا می باشد.

هتل ای وان استار که در پاتایا،در نزدیکی مراکز خرید و مناطق ساحلی واقع شده است،مکانی ایده آل برای سفرهای کاری و تفریحی شما می باشد.از این هتل مهمانان دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری دارند.همچنین هتل ای وان مجموعه ای از بهترین خدمات و امکانات نظیر صرافی،رستوران،خدمات لباسشویی و . . . را برای مسافرین در نظر گرفته است.

برای رفع خستگیتان هم می توانید از زمین تنیس،ماساژ،قایق سواری ،اسپا و سالن بدنسازی استفاده کنید .با لوکیشنی مناسب و خدماتی بی نظیر این هتل شما  را در همه ی زمینه ها خشنود خواهد کرد.

هتل ای وان استار و جزئیات کامل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار و جزئیات کامل ای وان استار پاتایا

اتاق ها:

هتل ای-وان استار همه چیز را برای اقامت دلپذیر شما فراهم کرده است. هتل ای-وان استار مجموعا ۲۵۸ اتاق دارد.

اتاق های این هتل به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

    اتاق استار
    اتاق سوپریور
    اتاق سوپر استار
    اتاق سوپر استار بالکن دار

برای گردش و تفریح، بهتر است در استخر روباز هتل ای وان استار پاتایا شنا کنید و یا از مرکز تناسب اندام مجهز آن استفاده کنید و همینطور از ماساژ در آبگرم هتل لذت ببرید. ضمنا از کارکنان در میز تور می‌توانید برای تدارک گشت و گذار در شهر کمک بگیرید.

هتل ای وان استار و جزئیات کامل ای وان استار پاتایا

هتل ای وان استار و جزئیات کامل ای وان استار پاتایا

امکانات هتل :

رستوران و بار, پارکینگ, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری و برون شهری, بوفه و صبحانه, محل نگهداری کودکان, اتاق مخصوص سیگار

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف پاتایا است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل لمردین
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:31 | بازدید : 149 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل لمردین و جزئیات کامل لمردین پوکت

هتل لمردین و جزئیات کامل لمردین پوکت

هتل لمردین و جزئیات کامل لمردین پوکت

یکی از هتل های تایلند که دارای ساحل اختصاصی بوده و دارای استخری بزرگ می باشد هتل لمردین شهر پوکت می باشد و جزو هتل های ۵ ستاره تایلند به شمار می رود که دارای امکانات بسیار ویژه و مناسبی می باشد.

این هتل در جنوب غربی سواحل پوکت واقع شده است. ساحل شنی زیبا، بکر و درخشان کارون در روبروی هتل قرار دارد.

هتل لمردین ۴ کیلومتر با Jungceylon (مرکز خرید جهانی) و بنگلارود Soi Bangla (مرکز تفریحات شبانه) فاصله دارد.

این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و اطراف این هتل را جنگل های سرسبز گرمسیری احاطه کرده است. همچنین این هتل حدود ۵ کیلومتر از ساحل پاتونگ فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره لوکس دارای امکانات کامل و عالی می باشد. فضای اطراف این هتل بسیار زیبا و دلنشین است. در تور تایلند ما شرکت کنید و خاطرات عالی را با اقامت در این هتل برای خود رقم بزنید.

هتل لمردین و جزئیات کامل لمردین پوکت

هتل لمردین و جزئیات کامل لمردین پوکت

معماری هتل از زیبایی و افسون طراحی اصیل تایلندی برخوردار بوده و هارمونی مناسبی با محیط گرمسیری و مرطوب جزیره پوکت دارد. اتاق ها و سوئیت های وسیع هتل لی مریدین، اخیرا بازسازی شده و از امکاناتی نظیر: تلویزیون LCD، حمام با دوش و وان، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، اتو، بالکن مبله با چشم انداز استخر، باغ یا اقیانوس و … برخوردارند.

هتل لمردین دارای ۵۴ سوئیت لوکس در بین تمام هتلهای تایلند است لمردین هتل دارای ۴۱۷ اطاق بزرگ(حدود ۳۷ متر) همراه با تمام امکانات از قبیل تلویزیون ال ای دی (۳۷ اینچ)،ماهواره، دی وی دی پلیر-حمام- و کف پارکت شده و بالکن شخصی است

هتل لمردین و جزئیات کامل لمردین پوکت

هتل لمردین و جزئیات کامل لمردین پوکت

آدرس هتل: شماره ۲۹، سوی کارون، کارون، موآنگ، کارون، پوکت، تایلند

هتل سیتین پلازا یکی از هتل های ۵ ستاره معروف پوکت است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل هیون لاگون و پوکت
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:27 | بازدید : 149 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

یکی از هتل های زیبا و با امکانات ویژه شهر پوکت کشور تایلند می باشد.

هتل هیون لاگون و جزئیات کامل هیون لاگون پوکت

هتل هیون لاگون و جزئیات کامل هیون لاگون پوکت

هتل هیون لاگون و جزئیات کامل هیون لاگون پوکت

هتل هیون لاگون یکی از بهترین هتل های سه ستاره پوکت تایلند می باشد که داراری پارکینگ اختصاصی رایگان بوده و یک استخر روباز نیز دارد که به صورت رایگان در اختیار مقیمان این هتل قرار خواهد گرفت.

هتل هون لاگون یا  Haven lagoon apartment یک هتل ۳ ستاره است که بهتر از حد تصور است و انتظارات شما را براورده خواهد نمود

هتل هیون لاگون و جزئیات کامل هیون لاگون پوکت

هتل هیون لاگون و جزئیات کامل هیون لاگون پوکت

هتل هیون لاگون با ماشین تا مرکز خرید ‏Junceylan‏ ۳ دقیقه و تا ساحل پاتونگ ۵ دقیقه فاصله دارد.‏
مرکز شهر پوگت ، سواحل کاتا و کارون همگی تا این هتل ۲۰ دقیقه فاصله دارند. فاصله فرودگاه بین المللی پوکت نیز ۴۵ دقیقه ‏می باشد. ‏
اتاق های این هتل دارای فضای وسیعی هستند ، تهویه کننده هوا ، تلویزیون کابلی صفحه تخت ، یخچال و صندوق امانات از ‏امکاناتی هستند که در تمامی اتاق ها وجود دارند. حمام اختصاصی هر اتاق نیز دارای دوش و لوازم بهداشتی می باشد. اتاق ها ‏محوطه جدا برای نشستن ، آشپزخانه کوچک و بالکن نیز دارند. ‏
در نزدیکی هتل تعداد زیادی غذاخوری های محلی و بین المللی وجود دارد که فقط ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارند. ‏

هتل هیون لاگون و جزئیات کامل هیون لاگون پوکت

هتل هیون لاگون و جزئیات کامل هیون لاگون پوکت

آدرس هتل : ساحل پاتونگ یا همان patong beach در خیابانی به نام Sirirad Road پلاک ۵۹/۶

هتل سیتین پلازا یکی از هتل های ۳ ستاره معروف پوکت است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تورتایلند و هتل آنداکیرا پوکت
پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:24 | بازدید : 140 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل آنداکیرا و جزئیات کامل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا و جزئیات کامل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا و جزئیات کامل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا هتل ۴ ستاره یکی از هتل های معروف شهر پوکت می باشد که دارای سه سالن مجزا غذا خوری و یک استخر می باشد و درون ساحل پاتونگ قرار گرفته است.

این هتل در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است و در سال ۲۰۱۲ تعدادی اتاق به آن اضافه شده است. لابی این هتل در نوع خود جالب بوده و بدون در و پنجره می‌باشد.

با ۲۰ دقیقه پیاده روی از هتل آنداکیرا به ساحل زیبا و شنی پاتونگ خواهید رسید.

هتل آنداکیرا ۱۵ دقیقه پیاده تا Jungceylon (مرکز خرید جهانی) و Soi Bangla (مرکز تفریحات شبانه) فاصله دارد.

هتل آنداکیرا و جزئیات کامل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا و جزئیات کامل آنداکیرا پوکت

اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی رو به ساحل پاتونگ می باشند، هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار و صندوق امانات است. برخی اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر دارند.

دکوراسیون اتاقها به سبک مدرن بوده و از تراس اختصاصی مشرف به باغ این هتل تفریحی و مناظر جزیره Patong ، تلویزیون LCD، مینی بار و گاوصندوق برخوردار میباشند.میهمانان میتوانند با شرکت در جلسات ماساژ و یا معالجات بدن ارائه شده مرکز آب گرم هتل، از خود پذیرایی کنند.

هتل آنداکیرا و جزئیات کامل آنداکیرا پوکت

هتل آنداکیرا و جزئیات کامل آنداکیرا پوکت

برای تفریح و استراحت از استخر بسیار بزرگ هتل آنداکیرا یا وان آبگرم استفاده کنید. کودکان شما هم می توانند در استخر کودکان بازی کنند. میز پذیرش ۲۴ ساعته خدمات نگهداری از اثاثیه شما و تبدیل ارز انجام می‌دهد.

هتل سیتین پلازا یکی از هتل های ۴ ستاره معروف پوکت است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تورتایلند و معرفی هتل بست وسترن سامویی
یک شنبه 10 بهمن 1395 ساعت 18:48 | بازدید : 140 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل بست وسترن و جزئیات کامل بست وسترن سامویی

هتل بست وسترن و جزئیات کامل بست وسترن سامویی

هتل بست وسترن و جزئیات کامل بست وسترن سامویی

سامویی جایی دیدنی در کشور تایلند می باشد که دارای هتل های متعددی بوده که هر کدام ویژگی های خود را دارا می باشد هتل چهار ستاره بست وسترن یکی از این هتل هاست که دارای امکانات رفاهی همچون ساحل اختصاصی ،کافی شاپ، رستوران،پارکینگ، امکانات جلسه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی ،سرویس خشک شویی، سرویس اتاق ۲۴ ساعت می باشد.

جزیره ی زیبای سامویی در دیدرس کامل این ریزورت قرار گرفته است. ۲ شاتل رایگان برای رفت و آمد بین هتل و ساحل Lamai و مرکز شهر Chaweng فراهم شده تا مسافران بتوانند به راحتی در مناطق اطراف به گردش بپردازند.

هتل بست وسترن و جزئیات کامل بست وسترن سامویی

هتل بست وسترن و جزئیات کامل بست وسترن سامویی

این هتل اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسیارویژه ای نظیر زمین گلف به میهمانان خود ارائه میدهد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی در یکی از محبوب ترین مقصد توریستی جهان جای گرفته ، و ۳ دقیقه پیاده تا ساحل کوتا مسافت دارد . این هتل ، مجموعه ای از امکانات رفاهی برای جویندگان اوقات فراغت ارائه میدهد . ساحل کوتا ، منطقه خرید سوغاتی کوتا ، سرگرمی های شبانه و غذاهای بین المللی و محلی همه در مجاورت هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی قرار دارند . اتاق های هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی با دکور زیبا و مدرن مزین شده و همه با یک تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، گاوصندوق شخصی ، اینترنت ، چای / قهوه ساز مجهز شده است . در این هتل سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز در دسترس است .

هتل بست وسترن و جزئیات کامل بست وسترن سامویی

هتل بست وسترن و جزئیات کامل بست وسترن سامویی

این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و جزئیات کامل هتل بان سامویی
یک شنبه 10 بهمن 1395 ساعت 18:45 | بازدید : 152 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل بان و جزئیات کامل بان سامویی

هتل بان و جزئیات کامل بان سامویی

هتل بان و جزئیات کامل بان سامویی

سامویی جایی دیدنی در کشور تایلند می باشد که دارای هتل های متعددی بوده که هر کدام ویژگی های خود را دارا می باشد هتل سه ستاره بان یکی از این هتل هاست که دارای امکانات رفاهی همچون رستوران،پارکینگ،صرافی ،خدمات تورها ، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی ،خشک شویی،پذیرش شبانه روزی،فکس و فتوکوپی می باشد.

هتل بان سامویی که در محوطه ای خصوصی در خط ساحلی Chaweng قرار گرفته، اتاق هایی در چند قدمی هتل ارائه می دهد. به علاوه استخر فضای باز و ماساژهای تایلندی ساحلی نیز در آن فراهم می باشد. فرودگاه سامویی تقریبا ۱۵ دقیقه و استادیوم بوکس تایلندی حدود ۵۰۰ متر تا اینجا فاصله دارند.تمام اتاق ها با رنگ های مختلف به همراه بالکن خصوصی، تلویزیون، چای/قهوه ساز و مبلمان چوبی مدرن تجهیز و با باغات سرسبز گرمسیری احاطه شده اند.

هتل بان و جزئیات کامل بان سامویی

هتل بان و جزئیات کامل بان سامویی

برای تفریح و استراحت، هتل بان سامویی یک استخر روباز، یک سونا و خدمات ماساژ تایلندى در ساحل و همچنین امکان انجام ورزش‌های آبى مختلف ازجمله غواصى و جت اسکى را در اختیارتان قرار می‌دهد. فروشگاه‌های مختلف منطقه و دسترسى به اینترنت در اختیارتان قرار دارد. هتل بان سامویى کتابخانه هم دارد. استادیوم بوکس تایلندى در ٥٠٠ مترى هتل شما قرار دارد.

هتل بان و جزئیات کامل بان سامویی

هتل بان و جزئیات کامل بان سامویی

به پایان سفر نزدیک می‌شویم، شما از هتل بان سامویى تا فرودگاه سامویى با اتومبیل ١٥ دقیقه فاصله دارید.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف samui است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل پیناکل سامویی تایلند
یک شنبه 10 بهمن 1395 ساعت 18:44 | بازدید : 136 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

سامویی جایی دیدنی در کشور تایلند می باشد که دارای هتل های متعددی بوده که هر کدام ویژگی های خود را دارا می باشد هتل سه ستاره پیناکل یکی از این هتل هاست که دارای امکانات رفاهی همچون رستوران،پارکینگ، امکانات جلسه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی ،سرویس خشک شویی، سرویس اتاق ۲۴ ساعت می باشد.

هتل پیناکل ریزورت که در منطقه ای ساحلی در سامویی واقع شده است مکانی بی نظیر برای ماه عسل  زوج های جوان و . . . می باشد.

این هتل شامل ساختمان اصلی وخانه ها ی ییلاقی ست که همگی آنها دسترسی بسیار آسانی به ساحل دارند.همچنین این هتل خدمات و امکانات بی نظیری مانند قایق سواری،زمین بازی کودکان،زمین گلف،و . . . را برای مسافرین در نظر گرفته است.برای اقامتتان در هتل پیناکل ریزورت کافیست این هتل را بصورت آنلاین رزرو کنید.

هتل پیناکل سامویی اقامتگاهی راحت و آسوده است که انواع اتاق و خانه ی ییلاقی را برای استراحت به مسافران ارائه می دهد و یک هتل ۳ ستاره است که دارای ۷۱ اتاق می باشد و هتل پیناکل ریزورت که در منطقه ای ساحلی در سامویی واقع شده است مکانی بی نظیر برای ماه عسل  زوج های جوان و . . . می باشد.

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

از میان اتاق‌ها و سوئیت‌هاى هتل پیناکل سامویى که دکوراسیونى استوایى دارند و مجهز به کولر و سرویس بهداشتى اختصاصی هم هستند، اقامتگاهی برای خود انتخاب کنید. اتاق‌ها بالکن یا تراس بزرگ و سوئیت‌ها، نشیمن روباز دارند.

امکانات تفریحی-ورزشی هتل پیناکل سامویی شامل باغ، ماساژ ،اسپا ،استخر روباز ،ساحل اختصاصی می باشد

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل 5 ستاره رامادا پلازا مینام
یک شنبه 10 بهمن 1395 ساعت 18:40 | بازدید : 172 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

یکی از بهترین هتل های شهر بانکوک که دارای 5 ستاره می باشد دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و متفاوت می باشد.

هتل رامادا پلازا مینام و جزئیات کامل رامادا پلازا مینام بانکوک

هتل رامادا پلازا مینام و جزئیات کامل رامادا پلازا مینام بانکوک

هتل رامادا پلازا مینام و جزئیات کامل رامادا پلازا مینام بانکوک

یکی از هتل های ویژه و ۵ ستاره شهر بانکوک هتل رامادا پلازا مینام می باشد که دارای ۵۲۵ عدد اتاق بوده و ویو زیبایی نیز برای مسافران ایجاد کرده است.

هتل رامادا پلازا مینام در مرکز بانکوک و در راستای رودخانه چائو پرایا قرار گرفته است . هتل رامادا پلازا مینام بانکوک ، تایلند یک فاصله کوتاه از منطقه خرید و سرگرمی در سیلوم و ۴۰ دقیقه از فرودگاه مسافت دارد . این هتل شاتل رایگان به اسکله نزدیک ایستگاه قطار سافان تاکسین و یک سرویس قایق فراهم می کند . مرکز خرید رودخانه Asiatique یک پیاده روی ۵ دقیقه ای راه دارد .

هتل به روش تایلندی مدرن مجهز و مبله شده است که بسیار راحت و مناسب میباشد.غذای بین المللی –انواع فعالیتهای ورزشی و تفریحی و خدمات ویژه همگی در مجموعه ی هتل رامادا پلازا گرد اوری شده است.

هتل رامادا پلازا مینام و جزئیات کامل رامادا پلازا مینام بانکوک

هتل رامادا پلازا مینام و جزئیات کامل رامادا پلازا مینام بانکوک

اتاق های هتل به سبک تایلندی مدرن تزئین و از مبلمان لوکس ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، میز کار و میزقهوه خوری برخوردار بوده و مرتب نظافت میشوند. مرکز ورزش و اسپای Massira خدمات ماساژ و زیبایی را به میهمانان ارائه کرده و دارای سونا و اتاق بخار می باشند.

این هتل ۵ ستاره در حاشیه ی رودخانه ی چائو پاریا قرار گرفته و یک استخر بسیار بزرگ به همراه ۹ رستوران برای مهمانانش فراهم کرده است. مراکز خرید و تفریحی منطقه ی سیلوم در فاصله ای نزدیک و فرودگاه در فاصله ی ۴۰ دقیقه ای قرار گرفته است. یک شاتل رایگان برای حمل و نقل بین بندر تا ایستگاه Taksin فراهم می باشد.

هتل رامادا پلازا مینام و جزئیات کامل رامادا پلازا مینام بانکوک

هتل رامادا پلازا مینام و جزئیات کامل رامادا پلازا مینام بانکوک

رستوران و بار تراس غذاهای گوشتی کبابی و غذاهای دریایی ارائه می دهد . رستوران اوراسیا گریل ( Eurasian Grill ) یک ناهار خوری خوب با منوی چشمگیر می باشد که متشکل از گوشت گاو آنگوس ، ماهی قزل آلا نروژی و خرچنگ آلاسکا است .

این هتل یکی از هتل های ۵ ستاره معروف بانکوک است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور تایلند و معرفی هتل شیدی هوم بانکوک
یک شنبه 10 بهمن 1395 ساعت 18:35 | بازدید : 163 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

هتل شیدی هوم یکی از هتل های سه ستاره شهر توریستی بانکوک است که دارای امکانات بی نظیری بوده و مسافران را هر ساله درونش پزیرایی می کند.

هتل شیدی هوم و جزئیات کامل شیدی هوم بانکوک

هتل شیدی هوم و جزئیات کامل شیدی هوم بانکوک

هتل شیدی هوم و جزئیات کامل شیدی هوم بانکوک

هتل شیدی هوم یکی از هتل های ارزان قیمت و سه ستاره با امکانات ویژه پایتخت تایلند یعنی بانکوک می باشد.

هتل شیدی هوم بانکوک انتخاب مناسبی است . هتل شیدی هوم در مرکز شهر بانکوک جای گرفته و ۳۰ کیلومتر تا فرودگاه مسافت دارد ، و این هتل ۳ ستاره هر ساله مسافران متعددی را جذب می کند .

بازدید کنندگانی که به بانکوک سفر کرده اند نباید جاذبه هایی مانند خیاطی Impressions ، خانه خیاطی رومئو و ژولیت ، گالری مد آقای سینگ را از دست دهند .

این هتل لذت برتر و طیف گسترده ای از امکانات رفاهی مانند اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، فروشگاه رفاه ، نظافت روزانه ، فکس / فتوکپی ، میز جلو ۲۴ ساعته و ذخیره سازی به چمدان ارائه می دهد .

هتل شیدی هوم و جزئیات کامل شیدی هوم بانکوک

هتل شیدی هوم و جزئیات کامل شیدی هوم بانکوک

رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد و خدماتی نظیر خشکشویی ، فتوکپی و فکس نیز ارائه می گردد. ‏
رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی ، هندی ، ایرانی و اروپایی را سرو می کند.‏
پاتوموان برای افرادی که علاقه مند به خرید لباس و غذاخوردن هستند گزینه مناسبی می باشد. ‏

هتل شیدی هوم و جزئیات کامل شیدی هوم بانکوک

هتل شیدی هوم و جزئیات کامل شیدی هوم بانکوک

یکی از نکات مثبت این هتل این است که مالک هتل ایرانی بوده و برای ایرانی ها امکانات مناسب مانند غذا های ایرانی و امکانات مناسب نیز دارا می باشد.

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف بانکوک است که بیشترمسافران ایرانی تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور تایلند و آدرس thailandtor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 124
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 81
:: بازدید ماه : 79
:: بازدید سال : 2298
:: بازدید کلی : 26326